Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

sobota, 21 grudnia 2013

Cd. Tara "Moja historia cz.8 (cd. Assuva)

Obudziłam sie wcześnie rano. I poszłam zapolować. Wróciłam akurat wtedy, gdy wilk sie budził.
- A ty nie jesz? A w ogóle to z jakiej okazji?
- Nie jestem głodna. Nie ważne.
- Coś się stało?
- Tak...
Zaczęłam płakać.
-Nie płacz! Zaraz... Ty kulejesz na prawą łapę?
-Tak... S-s-spotkałam Asai. Wiesz zanim przyszłeś była wojna. A-s-s-sai chciała zdobyc moją siostre poneiważ ma najpotężniejszą moc wody, i w dodatku odkryła niedawno, że jej łzy uleczają. Zła wilczyca napadła mnie przy polowaniu pogryzła i i-i proszę zawiadom wilki, że wypowiedziała wojnę i, że nie spocznie dopóki nie dorw-wie Lejsi.
- Taro, ty słabniesz.
Byłam cała we krwi i co raz słabsza.
- Zawiadom wilki, ja ja nie dam rady pójść.
Po czym chyba zemdlałam, ale usłyszałam już tylko jakby w oddali głos Assuvy:
- Nie zostawię cię!

<Assuva?>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz