Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

sobota, 21 grudnia 2013

Cd. Kiiyuko "Nasza przyjaźń... cz.33" (cd. Onurix)

- Eh... Rix? - wykrztusiłam
- Tak?
- Shadow jest od Asai. Kazała mu do nas dołączyć do nas. Wtedy, kiedy zabrał mi żywioł wody i ziemi, a Shadow pod przymusem światła.
- Co proszę? Pierwsze słyszę. Nie wiedziałem, że ktokolwiek ci zabrał jakiś żywioł, a tym bardziej ON - spiornował spojrzeniem Shadowa
- No, bo nie miałeś skąd. Malo tego: jak będziemy źle traktować go, to powie o tym Asai i wybuchnie wojna.
- Mogę to zrobić lada moment. Musicie być dla mnie mili i spełnić moje zachcianki dla twojego info - ponownie się wyszczerzył, chyba, żeby się pochwalić, że ma białe zeby

<Onurix?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz