Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

sobota, 21 grudnia 2013

Cd. Shadow "Nasza przyjaźń... cz.31" (cd. Onurix)

 - Ale ja chcę się bawić! - i skoczyłem tym razem na oboje, przewracając ich. Nie byli za bardzo zadowoleni, a w szczególności ten basior. Ale właśnie o to chodziło!
- Shadow...
- Dasz to buzi?
- Nie. Masz się uspokoić - mówiła mi Kii wstając
- A może ja nie chcę?
- Ja tak mówię, to tak zrób. Jestem aflą, nie zapominaj o tym.
- A mogę iść z wami?
- Nawet nie wiesz gdzie.
- Ale się dowiem. Mogem?
- Niech Rix zdecyduje, bo ja nie mam do ciebie siły...
Nareszcie wiem jak ON ma na imię

<Onurix?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz