Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

sobota, 21 grudnia 2013

Cd. Onurix "Nasza przyjaźń... cz.34" (cd. Kiiyuko)




- Jak to, to ja mam być potulny dla NIEGO?!!!! - zapytałem oburzony
- Rix... - rzekła
- Bo jakaś Asai sobie tak wymyśliła, przecież... - mówiłem
- Rix, proszę.
- Nie wiem co mam o tym myśleć, ale ten niewyrachowany partyzant ma być milszy albo.... - warknąłem
- Hahaha, moje jedno piskniecie a Asai... - zaczął Shadow
- Dlaczego ty sobie na to pozwalasz, Kiiyuko...
Niewiedząc co się ze mną dzieje, obróciłem się, wyciągłem skrzydła i odleciałem na rannym skrzydle...

<Kiiyuko, dokończ>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz