Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

czwartek, 31 maja 2018

Cennik

Nowe przedmioty na czas festynu:


Eliksir Poziomu
Dodaje 50 pkt.
Cena: 30 SG


Kamień Bonusowy
Wszystko z restauracji i baru jest darmowe.
Cena: 40 SG
Kamień Oszusta
Pozwala uzbierać jedną całą kolekcję złotych kart, 2,5 srebrnych lub pięć brązowych.
Cena: 200 SG

Proszek Omylności
Pozwala wybrać jedną, dodatkową moc niezwiązaną z żadnym z żywiołów wilka.
Cena: 80 SG


Medalion Nikłego Blasku
Wilk dostaje możliwość korzystania z jednego z żywiołów na czas... zależny od intensywności użytkowania. Może być to zakres między 1 a 48 godzinami. Dodatkowo nie ma większych problemów w opanowaniu go.
Cena: 70 SG

Eliksir "Tak, Jestem Trzeźwy"
Teraz to kłamstwo może się stać prawdą pomimo wypicia dużej ilości alkoholu - Twój wilk wciąż pozostanie trzeźwy. Nie bądź jak Kai i Astrid. Dzięki temu eliksirowi unikniesz dziury w pamięci i licznych wizyt w krzakach w ramach zwymiotowania szkodzącego wątrobie płynu.
Cena: 20 SG

Tereny na czas festynu

 Amfiteatr
Scena mieści się na Wrzosowej Łące i jest zbudowana z jasnych, drewnianych desek. Jej wysokość wynosi około 1,5 metra. Nie posiada dachu, a wszelaki sprzęt elektryczny jest podłączony do zasilacza, który musi być stale doładowywany przez wilki elektryczności.
Przed sceną mieści się kilka podłużnych drewnianych ławeczek, które przed festynem wyrzeźbili technicy.


Restauracja w lesie
Można w niej zamówić różne dania. Znajduje się ona w Zielonym Lesie. Krzesła oraz stoliki zrobione są z konarów drzew. Na każdym z nich stoi słoiczek z świetlikami oraz szklany wazonik z bukietem kwiatów. Każdy może się tam udać na posiłek (podawany na talerzach, miskach i w kubkach wyciosanych z drewna lub szkła). Czynna jest tylko wieczorami.
Menu:
Wilcze łapki - Kilkanaście kruchych ciasteczek w kształcie wilczych łap o smaku kurczaka lub czekoladowym. Kosztują one 5 SG (dla osób ze stanowiskiem nadobowiązkowym 4 SG). Dodaje 7 pkt. pożywienia.
Stek krwisty - Podsmażony kawałek mięsa jelenia. Kosztuje 10 SG (dla osób ze stanowiskiem nadobowiązkowym 8 SG). Dodaje 15 pkt. pożywienia.
Stek przysmażony - Smażony kawałek mięsa jelenia. Kosztuje 12 SG (dla osób ze stanowiskiem nadobowiązkowym 10 SG). Dodaje 14 pkt. pożywienia.
Miseczka sałatki z owoców leśnych - Mieszanka różnorakich owoców leśnych. Kosztuje 4 SG. Dodaje 8 pkt. pożywienia.
Herbata - Wywar z liści herbacianych. Kosztuje 1 SG. Dodaje 2 pkt. pożywienia.
Mrożona herbata - Zmrożony wywar z liści herbacianych. Kosztuje 2 SG. Dodaje 2 pkt. pożywienia.
Herbata owocowa - Wywar z liści herbacianych z dodatkiem owoców leśnych. Kosztuje 3 SG.
Kawa - Wywar z ziaren kawy. Kosztuje 2 SG. Dodaje 2 pkt. pożywienia.
Mrożona kawa - Zmrożony wywar z ziaren kawy. Kosztuje 3 SG. Dodaje 2 pkt. pożywienia.
Kawa czekoladowa - Wywar z ziaren kawy z dodatkiem kakaa. Kosztuje 4 SG. Dodaje 3 pkt. pożywienia.
Kakao - Gorący wywar mleczny z ziaren kakaa. Kosztuje 2 SG. Dodaje 4 pkt. pożywienia.
Sok - Sok z owoców leśnych. Kosztuje 2 SG. Dodaje 3 pkt. pożywienia.
 Leczo z warzyw i mięsa - Ragout z pomidorów, papryki, wędzonej słoniny, podsmażonej cebuli i kawałków mięsa. Kosztuje 16 SG (dla osób ze stanowiskiem nadobowiązkowym 12 SG). Dodaje 12 pkt. pożywienia.
Naleśniki z mięsem, szpinakiem, konfiturą lub serem - Smażone placki nadziewane mięsem lub szpinakiem. Robione na słodko mają w środku ser bądź konfiturę. Kosztują 9 SG (dla osób ze stanowiskiem nadobowiązkowym 7 SG). Dodaje 11 pkt. pożywienia.
Pizza z mięsem, warzywami lub owocami - Pieczony placek polany sosem pomidorowym, posypany żółtym serem, przyprawami oraz dowolnymi dodatkami. Kosztuje 12 SG (dla osób ze stanowiskiem nadobowiązkowym 10 SG) i dzieli się na 6 dużych kawałów. Dodaje 4 pkt. pożywienia za każdy kawałek.

W barze można zamówić:
Wilcze wino - Sok z sfermentowanych winogron oraz opcjonalnie kwiatów z Magicznego Ogrodu, które sprawiają, iż wino jest smakowe lub mocniejsze. Kosztuje 5 SG. Dodaje 2 pkt. pożywienia. Dodaje 15% do upojenia alkoholowego.
 Wilcze piwo - Sok z sfermentowanych karczochów oraz opcjonalnie kwiatów z Magicznego Ogrodu, które sprawiają, iż piwo jest smakowe lub mocniejsze. Kosztuje 3 SG. Dodaje 2 pkt. pożywienia. Dodaje 10% do upojenia alkoholowego.
Wilcza wódka - Wysokoprocentowy napój alkoholowy, opcjonalnie z dodatkiem kwiatów z Magicznego Ogrodu, które sprawiają, iż wódka jest smakowa lub mocniejsza. Kosztuje 3 SG. Dodaje 2 pkt. pożywienia. Dodaje 25% do upojenia alkoholowego.
 Uderzenie pioruna - Czysty wilczy alkohol z dodatkiem specjalnych kwiatów z Magicznego Ogrodu. Drink ma zabarwienie na kolor fiołkowy. Kosztuje 4 SG. Dodaje 2 pkt. pożywienia. Dodaje 20% do upojenia alkoholowego.
Diabelski płomień - Czysty wilczy alkohol z dodatkiem specjalnych kwiatów z Magicznego Ogrodu oraz esencji z ognia. Drink ma zabarwienie na kolor krwistoczerwony. Kosztuje 7 SG. Dodaje 2 pkt. pożywienia. Dodaje 35% do upojenia alkoholowego.
Sekretna głębia - Czysty wilczy alkohol z dodatkiem specjalnych kwiatów z Magicznego Ogrodu oraz esencji z wody. Drink ma zabarwienie na kolor oceanu. Kosztuje 6 SG. Dodaje 2 pkt. pożywienia. Dodaje 30% do upojenia alkoholowego.
Tęczowa wyprawka - Mieszanka soków z owoców leśnych. Nadaje się idealnie również dla szczeniaków, gdyż nie zawiera alkoholu. Kosztuje 3 SG. Dodaje 2 pkt. pożywienia. Dodaje 0% do upojenia alkoholowego.

 Poziom upojenia alkoholowego do stanu nieświadomości własnych czynów:
Wilki ze słabą głową: 30%
Wilki przeciętne: 60%
Wilki z mocną głową: 90%
Wilki z bardzo mocną głową: 120%
Przesadzenie z dawką o 20% kończy się śmiercią!
Wytrzymałość swojego wilka na alkohol musicie ustalić sami. Ponadto wilki poniżej 2,5 roku nie mogą spożywać żadnych trunków (wyjątek stanowi tęczowa wyprawka). ;)

Loteria do dnia 04.06

Loteria będzie się odbywać regularnie co 5 dni (wtedy również pojawią się wyniki z poprzedniego losowania), a losy można zakupić zwyczajnie informując mnie o tym. Nie istnieje limit, ile kto może ich zakupić, jednak ograniczająca może być dostępna ilość.
Startowo jest to 6 małych, 4 średnie i 2 duże, jednak kolejne można odblokować pisząc opowiadania na festyn. Nie ważne kto, grunt, byleby ktoś. 1 op. = +3 małe, +2 średnie i +1 duży do zakupu możliwego dla każdego z członków stada.
Nie ma pustych losów, a wygrać można naprawdę wiele rzeczy: nie tylko SG, towarzyszów, punkty doświadczenia, pożywienia czy magiczne przedmioty, ale także całkowicie nowe obiekty, których nie można normalnie zdobyć. Zawartość losów przewyższa koszt losu.
Nie musicie się martwić o oszustwo z mojej strony, bo numerki przeznaczane wszystkim postaciom losuję, a listę nagród stworzyłam już wcześniej. Co prawda wyniki znam prędzej, ale oczywiste jest, że nie zdradzę - ot, tajemnica zawodowa.

Małe losy (10 SG)
Numerek 1: wolny
Numerek 2: wolny
Numerek 3: wolny
Numerek 4: Gaja
Numerek 5: Kai
Numerek 6: Leah

Średnie losy (25 SG)
Numerek 1: Joel
Numerek 2: Yuki
Numerek 3: Lind
Numerek 4: Aokigahara

Duże losy (50 SG)
Numerek 1: Joel
Numerek 2: Karou

Karty

Biorąc udział w konkurencjach festynowych można nabywać karty, które za skompletowanie można wymienić na nagrody. W razie, jakby jakiejś brakowało, zawsze istnieje opcja samodzielnego dokupienia.
Wszystkie dostępne karty zostały wymienione na dole.
  • W zadaniach bierze się udział poprzez napisanie opowiadania.
  • Jednorazowo można wygrać od 4 do 12 kart.
  • W każdej konkurencji można brać udział dowolną ilość razy.
  • W przypadku gier wieloosobowych każda ze zgłoszonych osób musi napisać opowiadanie, by otrzymać określoną nagrodę. 
  •   Ilość aktywnych punktów konkursowych zależy od ilości animatorów.
    Dyżury animatorów mogą ulec zmianie, w razie, jakby ktoś jeszcze zgłosił się na to stanowisko dodatkowe.
     
Punkt 1
(w czerwcu Joel, w lipcu Dante, w sierpniu Navri)
Gra dwuosobowa: Konkurs wiedzy na temat fantastycznych istot. Animator unosi kartki z ilustracją przedstawiającą jakieś zwierzę, a wilk, który dopasuje jako pierwszy nazwę i uzbiera sobie 10 punktów, wygrywa.
Uwaga: choć zadania wilki wymyślają same, to zwycięzcę wybiera admin na podstawie oryginalności treści opowiadania!
Nagroda: dla wygranego: 5 kart brązowych, 3 srebrne, 1 złota; dla przegranego: 4 karty brązowe, 2 srebrne

Punkt 2
(w czerwcu Dante, w lipcu Navri, w sierpniu Joel)
Gra jednoosobowa: Musisz przebiec określony dystans. Dla szczeniąt jest to od punktu 6 do 2 (ok. 1 km), a dla dorosłych od punktu 2 do kuchni i z powrotem (ok. 4 km).
Nagroda: 2 karty brązowe, 2 srebrne

Punkt 3
(w czerwcu Navri, w lipcu Joel, w sierpniu  Dante)
Gra drużynowa (po min. 2 osoby z każdej): Wilkom zlecono wziąć udział w podchodach. Dwie drużyny równolegle startują z jednego punktu, ale w dwa różne kierunki. Po drodze otrzymują różne wskazówki (skręć w lewo), zadania (nieś wilka X na grzbiecie do końca drogi), polecenia (policz drzewa, a to ci wskaże ilość kroków), które muszą wypełnić i które wskazują dalszą drogę. Niektóre bywają fałszywe, więc nie można się dać zwieść.
Uwaga: choć zadania wilki wymyślają same, to zwycięską drużynę wybiera admin na podstawie oryginalności treści opowiadania!
Nagroda: dla drużyny wygranej po 6 kart brązowych, 4 srebrne, 2 złote dla każdego; dla drużyny przegranej po 3 karty brązowe, 2 srebrne, 1 złota dla każdego 
Drużyna czerwona
  1. Gaja
  2. Torance
Drużyna niebieska
  1. Leah
  2. Lind
Punkt 4
(w czerwcu Joel, w lipcu Dante, w sierpniu Navri)
Gra jednoosobowa: Wilk musi odnaleźć przedmiot wskazany przez animatora. Zwykle jest to coś małego, np. kostka do gry, plastikowy pierścionek... Znajduje się on w promieniu 50 m od punktu i jest naprawdę dobrze ukryty.
Nagroda: 2 karty brązowe, 1 srebrna, 1 złota

Punkt 5
(w czerwcu Dante, w lipcu Navri, w sierpniu Joel)
Gra jednoosobowa: Zadanie jest proste - musisz skoczyć na bombę do Jeziora, uprzednio kiwając się na lianie niczym Tarzan. Uważaj tylko, by na nic nie wpaść, nim wskoczysz do wody.
Nagroda: 2 karty brązowe, 2 srebrne

Punkt 6
(w czerwcu Navri, w lipcu Joel, w sierpniu Dante)
Gra dwuosobowa: Zgłoszonej parze zostają związane ze sobą po 2 łapy (wilk A ma przywiązane łapy prawe do łap lewych wilka B) i w takim stanie muszą pokonać tor przeszkód.
Nagroda: 4 karty brązowe, 2 srebrne, 1 złota


KARTY
Karty można otrzymać poprzez udział w konkurencjach festynowych, ich ilość i rzadkość zależy od tego, jakie nagrody są przewidziane w danej konkurencji. Są dobierane całkowicie losowo, więc mogą zdarzyć się powtórzenia.
Nasze kolekcje kart znajdują się na stronie z wymianami, gdzie również można je komuś oddać.

Karty można dokupić we własnym zakresie:
Brązowe: 10 SG
Srebrne: 20 SG
Złote: 45 SG

Kolekcja brązowa 1: Pożywienie
  • Ryby
  • Zające
  • Sarny
  • Jelenie
  • Kozice
Nagroda: +60 pkt. do pożywienia


Kolekcja brązowa 2: Tereny
  • Wrzosowa Łąka
  • Zielony Las
  • Góry
  • Wodopój
  • Jezioro
Nagroda: +40 pkt. doświadczenia



Kolekcja brązowa 3: Stanowiska
  • Wojownik
  • Myśliwy
  • Pielęgniarz
  • Nauczyciel
  • Bibliotekarz
Nagroda: +30 SG



Kolekcja brązowa 4: Rzadkie przedmioty
  • Bransoletka Życzeń
  • Pierścień Niezgody
  • Korona Mądrości
  • Medalion Rosnącej Potęgi
  • Kolczyki Żywiołu
Nagroda: +12 pkt. do każdej umiejętności (prócz mocy)



Kolekcja brązowa 5: Magiczne przedmioty
  • Eliksir Młodości
  • Medalion Nieśmiertelności
  • Złoty Pył
  • Błękitny Napój
  • Medalion Hipnozy
Nagroda: +6 pkt. do mocy



Kolekcja brązowa 6: Wyjątkowe rośliny
  • Tęczowe Winogrono
  • Róża Hery
  • Niebieski Agrest
  • Mroczny Płomień
  • Róża Harmonii
Nagroda: +1 ZK



Kolekcja srebrna 1: Żywioły
  • Woda
  • Ogień
  • Ziemia
  • Powietrze
  • Elektryczność
Nagroda: Medalion Nikłego Blasku



Kolekcja srebrna 2: Tytuły
  • Alfa
  • Beta
  • Gamma
  • Delta
  • Omega
Nagroda: +30 pkt. do każdej umiejętności, +15 pkt. do mocy



Kolekcja srebrna 3: Fantastyczne istoty
  • Odmieniec
  • Smok
  • Xeral
  • Kirin
  • Jednorożec
Nagroda: Proszek Omylności 



Kolekcja srebrna 4: Krainy
  • Białe Królestwo
  • Wataha Nuit Solitaire
  • Miasto
  • Świat Mroku
  • Dolina Cudów i Marzeń
Nagroda: 2 ZK


Kolekcja złota 1: Małżeństwa
  • Kiiyuko i Rafael
  • Suzanna i Fermitate
  • Valixy i Leonard
  • Alexander i Iloriel
  • Dante i Astrid
Nagroda: +200 pkt. doświadczenia



Kolekcja złota 2: Wataha Czarnego Kruka
  • Asai
  • Shadow
  • Xander
  • Fermitate
  • Hitam
Nagroda: Medalion Nieśmiertelności

Rozpoczęcie festynu!

Cześć!
Z przyjemnością przybywam oświadczyć, że od dzisiaj rozpoczyna się festyn w WMW, którego obchody wynikają z... piątej rocznicy stworzenia! Tego samego dnia, lecz 2013 roku (ach, jak ten czas leci) założyłam konto na Bloggerze, a następnie swojego pierwszego bloga, a mianowicie Watahę Magicznych Wilków, zwaną również watahą nieśmiertelną! Nawet nie wiecie, jak dumna jestem z tego tytułu.
Pozwólcie, że dzisiejszy dzień będzie czysto administracyjny i wybaczcie za spam, ale by później zachować jakiś porządek muszę wszystko mieć w osobnych postach.
Opowiadania można już pisać, bo są to prawdopodobnie już wszystkie atrakcje. Mam nadzieję, że się zaangażujecie, projekt Wam się spodoba i ostatecznie się wkręcicie. Zachęcam wszystkich do zabawy. :)
Generalnie proszę uszanować moją pracę, bo wszystkie kolory czcionek widoczne w postach administracyjnych odnośnie festynu wpisywałam ręcznie (wiecie, kod HTML), a wszystkie grafiki to również moja robota (choćby karty, przedmioty). Przesiedziałam nad tym naprawdę sporo czasu...
Także po raz kolejny macham do ekipy discordowej: spora część udzielających się tam osób służyła mi radą i przyczyniła się do skompletowania pewnych pomysłów!
Listę zaplanowanych atrakcji możecie podejrzeć tutaj, a łatwy dostęp do wszystkich postów macie poprzez odsyłacze po lewej stronie. 

Całkowicie nową rzeczą jest nagroda za bycie najaktywniejszym uczestnikiem festynu. Będzie to liczone nie w ilości opowiadań, a znaków w nich zawartych. Nagrody może i symboliczne, ale z całą pewnością wyjątkowe. :)
I miejsce: Pudełko słodkich psich ciasteczek, które jednak w smaku wcale nie przypominają karmy produkowanej przez ludzi. Rozpływają się w ustach i są mięciutkie. Opakowanie jest ładnie ozdobione w psie łapki, a samo tło ma kolor miętowy. Błyszczy się przy przechyleniu w stronę światła. Zjedzenie ciasteczek daje +10 do pożywienia.
II miejsce: Pluszowy miś wielkości dorosłego wilka. Ma długie, mięciutkie futerko o kolorze świeżego brązu. Uśmiecha się i ma błyszczące, przeurocze ślepia. Na szyi ktoś zawiązał mu jasnozieloną kokardę w białe groszki.
III miejsce: Biały kubeczek w psie łapki. Ma napis "I wuff coffee", a tuż obok jest dość realistycznie namalowany beagle z wysuniętym językiem.
Pozdrawiam i do zobaczenia niebawem!
Suzanna/Joel/Kai/Hitam/Aurelliah