Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

Przygody

Przygody

Tutaj są wymienione różne propozycje większych wypraw (w grupach, dla chętnych, albo w pojedynkę). Trwają one zazwyczaj kilka dni. Przez ten czas nie piszemy innych op. tym wilkiem. 
Są to przykładowe tematy na op.

 Regulamin przygód grupowych:
1. Jeżeli się zgłosisz, musisz napisać co najmniej 2 op. w przygodzie.
2. Przygody obejmujące kilka osób rozpoczyna się dopiero gdy wszystkie miejsca zostaną zapełnione. 
3. Należy czytać pozostałe części danej przygody, by obyło się bez niedomówień lub powtórzeń.
4. NIE KOPIUJEMY CUDZYCH POMYSŁÓW.
5. Spotkanie z bogiem lub innym takim tylko za pozwoleniem Adminki. Wtedy to ona panuje nad słowem (wypowiedziami i reakcjami) owego boga (tak, to tym różni się od ogólnego regulaminu.).
6. Nie wypisujemy ani nie zamykamy tematu po 3 op.. Puszczam Was dopiero po ukazaniu się min. 10 części. Trochę kreatywności...
7. Dopuście "do słowa" też innych: nie piszemy solo w np. 2 osoby. Dajmy się innym wykazać!
8. Nie dajemy do dok. tego op. wilkowi, który nie bierze udziału w danej przygodzie.
9. Należy przestrzegać ogólnego regulaminu WMW!

Regulamin przygody "solo":
1. Jeżeli się zgłosisz, musisz napisać co najmniej 1 op. w przygodzie.
2. NIE KOPIUJEMY CUDZYCH POMYSŁÓW.
3. Spotkanie z bogiem lub innym takim tylko za pozwoleniem Adminki. Wtedy to ona panuje nad słowem (wypowiedziami i reakcjami) owego boga (tak, to tym różni się od ogólnego regulaminu.).
4. Nie dajemy do dok. tego op. wilkowi, który nie bierze udziału w danej przygodzie. Piszemy całość samemu!
5. Należy przestrzegać ogólnego regulaminu WMW!


PRZYGODY W GRUPIE:

1. Znajdź właściwe rozwiązanie

UWAGA: wilk powinien mieć min. 30 SG, 20 pkt. inteligencji oraz ukończony okres próbny!
Wstęp pojawia się od Adminki. Wilk muszą znaleźć wyjście z tej sytuacji za pomocą przedmiotów z magicznego sklepu (na własny koszt! Jeśli danemu uczestnikowi zabraknie funduszy - wypada z gry!). Należy pamiętać: w tej przygodzie jeśli nie masz danego przedmiotu w wyposażeniu, należy go kupić. Koszty ponoszą wszyscy.
Gdy dany problem zostanie rozwiązany, Adminka daje kolejny pod postacią niebieskiego dopisku pod op. Jeden problem można rozwiązywać przez kilka op.
Treść pierwszego problemu otrzymuje wilk, który się zgłosi jako chętny do napisania cz. 1 od Adminki na priv.
DLA UCZESTNIKÓW WSZYSTKIE PRZEDMIOTY ZE SKLEPU -50%!
 Op. wymagam, które mają po min. 40 linijek każde i były w miarę porządne. Za każde op.: 25 pkt., 5 pkt. inteligencji, 10 SG.

Miejsc: 4
1. Yuko
2. Dante
3. <wolne>
4. <wolne>



PRZYGODY W POJEDYNKĘ:

1. Tajemniczy wulkan

Zostało ci niewiele czasu, by stąd uciec. Okazuje się, że jesteś w wulkanie, chcesz się stąd wydostać, ale nie wiesz jak. Czas ucieka... Jeszcze trochę i zginiesz pochłonięty przez lawę. Próbujesz sobie przypomnieć jak do tego doszło, jednak luka w pamięci obejmuje wydarzenia z przeciągu ostatnich 48 godzin. Co się wtedy wydarzyło? Jak się wydostaniesz?
Co należy zrobić?
Zadanie jest takie, że musisz opisać jak się to wszystko wydarzyło, znaleźć odpowiedzi co może się okazać trudne. 
Op. wymagam, które ma po min. 40 linijek każde.
Za każde op.: 35 pkt.
Wymagana min. liczba części: 2
Kto już wziął udział:
1. 
2.
3.


2. Porwanie

Znajdujesz się w dziwnym miejscu. W małej jamie jest świeże mięso. Sięgasz po nie i zostajesz uwięziony. Po jakimś czasie przychodzą ludzie i zabierają cię do miasta. Co chcą z tobą zrobić? Czy inne wilki także są zagrożone?
Co należy zrobić?
Musisz napisać opowiadanie o tym, w jakich okolicznościach zostałeś złapany, co się z tobą stanie i jakie zamiary mają ludzie.

Op. wymagam, które ma po min. 50 linijek każde.
Za każde op.: 30 pkt.
Wymagana min. liczba części: 4
Kto już wziął udział:
1. 
2.
3. 
4.
5. 
6.

3. Mroczny Zamek

Jesteś na spacerze. Nagle zauważasz zamek. Jest on nawiedzony. Wchodzisz tam, aby przekonać się, czy to prawda. Postanawiasz spędzić tam noc. O północy zaczynają wygodzić zza ścian duchy i upiory. Co zrobisz? Zostaniesz, czy może uciekniesz?
Co należy zrobić?
Napisać op. o Twoim zwiedzaniu zamku lub panicznej ucieczce, bądź pościgu, jaki podjęły za Tobą zjawy. To, co się stanie oraz jak się skończy, zależy od Ciebie.


Op. wymagam, które ma po min. 55 linijek każde.
Za każde op.: 30 pkt.
Wymagana min. liczba części: 3
Kto już wziął udział:
1. Yuki
2. Sohara
3. 
4.

4. Muzyka w moich uszach...

Temat dowolny. No prawie. Należy trzymać się klimatu, jaki panował w piosence i ewentualnego sensu tekstu. Nie słowo w słowo, ale grunt, to żeby jakiś wzorzec został zachowany. Liczy się również własna kreatywność.
Co należy zrobić?
Zgłosić swojego wilka i tytuły dwóch piosenek (tak, mogą być również takie pozbawione tekstu). Spośród nich zostaną wylosowane utwory, którymi mają się inspirować poszczególne, wybrane osoby.
UWAGA! Ma to być wyłącznie inspiracja, a nie zżynanie 1 do 1. Należy również pamiętać o tym, że w WMW też panują jakieś zasady, więc raczej pojawienie się ot tak w średniowieczu bez najmniejszego uzasadnienia (tłumaczenia "ale przecież tak było w teledysku" nie przyjmuję) nie będzie przyjmowane przeze mnie zbyt przychylnie. Na dole opowiadania również powinna się pojawić wzmianka o inspiracji z podaniem tytułu i autora danej piosenki.
I tura będzie uruchomiona po zgłoszeniu się 5-ciu osób, a II po 10-ciu.


Op. wymagam, które ma po min. 60 linijek każde.
Za każde op.: 2 razy więcej pkt. i SG niż za normalne op. (od 20 pkt. i 4 SG do 60 pkt. i 6 SG)
Wymagana min. liczba części: 1
Zgłoszeni:
1. Suzanna: Imagine Dragons - Believer
2. Yuki: Groundbreaking - No Control
3. Sakura Bloodfire: JOWST - Grab The Moment odeszła z watahy
4. Aokigahara: Jetta - I'd Love To Change The World
5. Moone: Seven Nation Army (Glitch Mob Remix) odeszła z watahy
6. Leah
7. Torance
8. Joel
9.
10. 


Zgłoszone utwory:
4. Groundbreaking - Get Low
5. Seven Nation Army (Glitch Mob Remix)
6. Cult To Follow - Murder Melody (Nightcore)
7. Imagine Dragons - Believer
8. JOWST - Grab The Moment
9. Vice City - Back Again!
10. 
17.
18.
19.
20. 

WYZWANIA:
1. Bitwa o zwycięstwo
UWAGA: wilk powinien mieć min. 15 pkt. każdej umiejętności (prócz mocy), ukończony okres próbny, 2,5 roku i nie posiadać po ponad 150 pkt. z każdej umiejętności!
Skojarzcie to sobie z grami. Mamy 8 wilków. Toczą między sobą walki (1 wilk VS 1 wilk). W II rundzie zostają 4 wilki, w III (i finałowej) 2. Każda walka ma miejsce na innej, losowo przeze mnie wybranej arenie (jest 7 aren). Każda wygląda inaczej, więc też na każdej należy wykorzystywać inne umiejętności. Są to 2 umiejętności, które są powiązane z areną. Nie macie na to żadnego wpływu, jakie będą na której. To właśnie one decydują, kto wygra, więc wynik już jest przesądzony na samym starcie.
Wilk, który ma przegrać pisząc op. również musi się kierować do tego, by ten, który ma wygrać zwyciężył. Nie ma oszukiwania!
O każdym starciu mają się pojawić min. 2 op. (1 op. od wilka A i 1 op. od wilka B, bądź więcej)!
Op. wymagam, które mają po min. 25 linijek każde i były w miarę porządne.
Sceny walk muszą mieć sens, a nie: "zaczęliśmy się bić. Wygrałem". 
Za każde op.: 25 pkt., 5 SG

Miejsc: 8
  1. (wolne)
  2. (wolne)
  3. (wolne)
  4. (wolne)
  5. (wolne)
  6. (wolne)
  7. (wolne)
  8. (wolne)

Osoby, które muszą napisać w I rundzie: ?, ?, ?, ?, ?, ?, ?, ?
dla przegranego w I rundzie: po 4 pkt. do umiejętności, które na tej arenie były potrzebne,
dla wygranego w I rundzie: po 10 pkt. do umiejętności, które na tej arenie były potrzebne.

Osoby, które muszą napisać w II rundzie: ?, ?, ?, ?
dla przegranego w II rundzie: po 16 pkt. do umiejętności, które na tej arenie były potrzebne,
dla wygranego w II rundzie: po 25 pkt. do umiejętności, które na tej arenie były potrzebne.

Osoby, które muszą napisać w III rundzie: ?, ?
dla przegranego w III rundzie: po 35 pkt. do umiejętności, które na tej arenie były potrzebne,
dla wygranego w III rundzie: po 50 pkt. do umiejętności, które na tej arenie były potrzebne, +20 SG i Tytuł "Najlepiej sprawdzającego się w walce wilka".

Przegrani w I rundzie: ?, ?, ?, ?
Wygrani w I rundzie: ?, ?, ?, ?

Przegrani w II rundzie: ?, ?
Wygrani w II rundzie: ?, ?

Przegrani w III rundzie: ?
Wygrani w III rundzie: ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz