Od czasu powstania Watahy Magicznych Wilków spisano 47 gatunków zamieszkujących tereny. Niektóre z nich można również uznać jako swoich towarzyszów*. Oto one:
*Towarzysz jest to stworzenie, najczęściej towarzyszące i pomagające wilkowi w op., można mieć kilka towarzyszów.
Nie piszemy od towarzyszów op.
Formularz towarzysza znajdziecie w zakładce "Kontakt".
Wybrany towarzysz: 60-120 SG
Nie piszemy od towarzyszów op.
Formularz towarzysza znajdziecie w zakładce "Kontakt".
Wybrany towarzysz: 60-120 SG
Losowy towarzysz (losuję ja): 50 SG
Można również rozmnażać towarzysze. Starczy, że się do mnie napisze, że chce się rozmnożyć swojego przyjaciela.
Jak to przebiega?
Np.:
Wilk A ma smoka, wilk B również. Wilk C chciałby mieć smoka. Smok kosztuje 120 SG. Tak więc wilk A i B uzgadniają, że chcą mieć małego smoczka. Piszą w tej sprawie do Ishi. Niedługo później ona oświadcza, że się zgadza. Na świat przychodzi smoczek wart połowę ceny smoka, którego można kupić, czyli 60 SG. Wilk C załapał się na tą ofertę i kupuje małego smoczka "po zniżce". Wilk A i wilk B dzielą się po połowie zyskiem, czyli każdy z nich otrzymuje po 30 SG. Ewentualnie mogą oddać malucha innemu wilkowi za darmo lub zagarnąć dla siebie.
Uwaga! Każdy z towarzyszów może się rozmnożyć tylko raz w życiu (no chyba że zakupi się specjalny eliksir w Magicznym Sklepie). Dodatkowo musi być rozmnożone z przedstawicielem tej samej rasy (niekoniecznie gatunku)!
Można również rozmnażać towarzysze. Starczy, że się do mnie napisze, że chce się rozmnożyć swojego przyjaciela.
Jak to przebiega?
Np.:
Wilk A ma smoka, wilk B również. Wilk C chciałby mieć smoka. Smok kosztuje 120 SG. Tak więc wilk A i B uzgadniają, że chcą mieć małego smoczka. Piszą w tej sprawie do Ishi. Niedługo później ona oświadcza, że się zgadza. Na świat przychodzi smoczek wart połowę ceny smoka, którego można kupić, czyli 60 SG. Wilk C załapał się na tą ofertę i kupuje małego smoczka "po zniżce". Wilk A i wilk B dzielą się po połowie zyskiem, czyli każdy z nich otrzymuje po 30 SG. Ewentualnie mogą oddać malucha innemu wilkowi za darmo lub zagarnąć dla siebie.
Uwaga! Każdy z towarzyszów może się rozmnożyć tylko raz w życiu (no chyba że zakupi się specjalny eliksir w Magicznym Sklepie). Dodatkowo musi być rozmnożone z przedstawicielem tej samej rasy (niekoniecznie gatunku)!
~JADALNE~
(ilustracja wykonana przez Yuki)
Ryby
Wygląd: Istoty wyposażone w skrzela, które zamieszkują
wszelakie wody. Zwykle mają do kilkunastu centymetrów długości i
są pokryte barwnymi łuskami (od pomarańczowych, niebieskich i
srebrnych po brązowe czy czarne).
Trudność polowań: 20%
Może go złapać w pojedynkę wilk z min.: 15 pkt. szybkości, 9 pkt. wytrzymałości, 12 pkt. siły, 28 pkt. zwinności, 6 pkt. skoków, 15 pkt. inteligencji
Inne informacje: Ryby jak każde inne... Śliskie, złapanie
ich wymaga nie lada zręczności i cierpliwości. Jest tylko jedna
uwaga... nie każdy lubi jeść ryby.
Najczęściej przebywa w: Jezioro, Opuszczone Jezioro,
Plaża, Plaża Wschodnia
Pożywienie: 2
Można zaadoptować: nie
Jelenie
Zając
Wygląd: Małe gryzonie z długimi uszami
wyposażonymi w doskonałe detektory dźwięku. Zwykle mają one
futerka koloru brązowo-szarego. Porusza się na czterech łapkach.
Trudność polowań: 30%
Może go złapać w pojedynkę wilk z min.: 35 pkt. szybkości, 18 pkt. wytrzymałości, 6 pkt. siły, 21 pkt. zwinności, 12 pkt. skoków, 20 pkt. inteligencji
Inne informacje: Nasze zajęczaki są szybkie i
trudno je złapać, natomiast nie są inteligentne. Należy pomyśleć,
by złapać je bez problemu. Są bardzo płochliwe.
Najczęściej przebywa w: Zielony Las, Wrzosowa
Łąka
Pożywienie: 5
Sarna
Wygląd: Zwierzęta parzystokopytne. Ich sierść
zazwyczaj jest koloru jasnobrązowego z jaśniejszymi, białymi
plamkami na zadzie. Są zwierzętami szybkimi i zwinnymi, przez co
pogoń za nimi nie należy zawsze do najłatwiejszych.
Trudność polowań:
45%
Może go złapać w pojedynkę wilk z min.: 30 pkt. szybkości, 24 pkt. wytrzymałości, 21 pkt. siły, 18 pkt. zwinności, 21 pkt. skoków, 9 pkt. inteligencji
Inne informacje: Sarny są bardzo nieuważne i
często odłączają się od stada, przed to - łatwiej je złapać.
Najczęściej przebywa w: Zielony Las, Wodopój,
Jezioro
Pożywienie: 20
Można zaadoptować: nie
Wygląd: Zwierzęta parzystokopytne z wielkim porożem. Ich sierść zazwyczaj jest koloru jasnobrązowego. Są zwierzętami silnymi, szybkimi i zwinnymi, przez co pojedynek z nimi nie należy zawsze do najłatwiejszych.
Trudność polowań: 75%
Może go złapać w pojedynkę wilk z min.: 45 pkt. szybkości, 39 pkt. wytrzymałości, 36 pkt. siły, 33 pkt. zwinności, 36 pkt. skoków, 30 pkt. inteligencji
Inne informacje: Jelenie zazwyczaj trzymają się blisko stada, są silne i wytrzymałe więc trudno je złapać i zabić.
Najczęściej przebywa w: Zielony Las, Wodopój, Jezioro
Pożywienie: 30
Można zaadoptować: nie
Kozica górska
Wygląd: Parzystokopytne stworzenie z średniej długości
lekko wygiętymi rogami. Posiada dość długie, zwykle brązowe,
białe, czarne lub łaciate włosie i bystre oczy.
Trudność polowań: 90%
Może go złapać w pojedynkę wilk z min.: 75 pkt. szybkości, 48 pkt. wytrzymałości, 36 pkt. siły, 66 pkt. zwinności, 72 pkt. skoków, 45 pkt. inteligencji
Inne informacje: Kozice występują w skalistych partiach
watahy, a szczególnie górach zachodnich i wschodnich. Nie łatwo ją
złapać, kozice są przystosowane do biegu po prawie pionowych
skalnych półkach i bardzo szybko biegają. Trzeba zasłużyć na
taki kąsek. Ponadto mogą być źródłem pysznego koziego mleka.
Najczęściej przebywa w: Góry
Pożywienie: 40
Można zaadoptować: nie
Akela
Wygląd: Koń, większy i silniejszy od swoich niemych kuzynów. Akele mają ciemne,
najczęściej czarne oczy i dużą głowę o prostym profilu. Posiadają
długie, potężne nogi, wklęsły grzbiet i zaokrąglony zad. W
przeciwieństwie do Koni z Sho, ich klatka piersiowa jest szeroka i
wklęsła. Ich ogony i grzywy są silnie przerzedzone. Występują w każdej
maści jednolitej.
Trudność polowań: 95%
Może go złapać w pojedynkę wilk z min.: 100 pkt. szybkości, 90 pkt. wytrzymałości, 80 pkt. siły, 60 pkt. zwinności, 50 pkt. skoków, 70 pkt. inteligencji
Inne informacje: Akele to konie które zdradziły klany z Sho. Są bardzo agresywne, nie
sztuką jest je złapać, a pokonać i zabić. Chętnie stają do walki i
często kłócą się między sobą. Potyczki o przywództwo to tam codzienność.
Można to wykorzystać przy polowaniach. Są mniejsze i mniej groźne od
koni Eleka i Koni z Sho. Mają zakaz przebywania na terenach
zamieszkanych przez Sigmy. Podobnie jak one potrafią mówić i rzucać
pojedyncze zaklęcia.
Najczęściej przebywa w: Góry, Jezioro Zapomnienia, granice Zielonego Lasu
Pożywienie: 45
Można zaadoptować: nie
~DO ADOPCJI~
(ilustracja wykonana przez Yuki, wzorowane na tym zdjęciu)
Ptak
Wygląd: Ptaka chyba nikomu
przedstawiać nie trzeba - niewielka istotka o (zazwyczaj) kolorowych skrzydłach.
Chętnie zostają towarzyszami psowatych.
Osobowość: przyjazna
Inne informacje: Latające stworzenie o różnym ubarwieniu (czasem bardzo nietypowym). Nie
posiada specjalnych uzdolnień ani mocy. Dzięki swoim skrzydłom potrafi
być wspaniałym zwiadowcą powietrznym. Porozumiewa się z właścicielem za
pomocą specjalnego alfabetu dźwięków, który nie każdy rozumie. Ptaki
posiadają również słuch absolutny, co sprawia, że często bywają
towarzyszami muzyków i śpiewaków. Zwierze najlepiej czuje się w
powietrzu, gdyż potrzebuje dużej przestrzeni do normalnego
funkcjonowania.
Rozmnażanie: Okres godowy przypada każdą wiosną.
Rozmnażanie: Okres godowy przypada każdą wiosną.
Najczęściej przebywa w: Zielony Las, Żółty Las, Różowy Las
Szansa na spotkanie: 1 na 2
Można zaadoptować: tak
Wygląd: Doskonale
znany wszystkim gad występuje i na terenach Watahy Magicznych Wilków.
Jest smukły, podłużny i porośnięty łuskami. Może występować w wielu
różnych gatunkach.
Osobowość: neutralna
Inne informacje: Dość wredne stworzenie, które lubi się trzymać blisko swojego pana i nie
opuszcza go na krok. Ufa tylko jemu, natomiast resztę otoczenia
traktuje jak wrogów. Nie potrafi on czarować, ale za to jest szybki i
zwinny. Dzięki budowie swojego ciała potrafi poruszać się bezszelestnie,
co pozwala mu być doskonałym szpiegiem. Jego narzędziem obrony są ostre
kły, które zawierają gruczoły jadowe. Trucizna ta potrafi zabić w ciągu
kilku chwil. Dobrze sobie radzi w lesie i terenach skalnych.
Rozmnażanie: Okres godowy przypada co wiosnę.
Rozmnażanie: Okres godowy przypada co wiosnę.
Najczęściej przebywa w: Zielony Las, Magiczny Ogród, Góry, Jezioro
Szansa na spotkanie: 1 na 20
Można zaadoptować: tak
Cena: 70 SG/3 ZK/11 Bellos
Kot
Wygląd: Kota chyba nikomu
przedstawiać nie trzeba - niewielka istotka o naprawdę mięciutkim
(chyba, że to rasa łysego kota) futerku. Niektóre z nich uciekły z
Miasta, by rozpocząć życie na wolności, w lesie należącym do wilków.
Chętnie zostają towarzyszami psowatych.
Osobowość: przyjazna
Inne informacje: Kot,
domowy pupil i pieszczoszek. Sprytny i pomysłowy, zawsze ci pomoże w
razie kłopotów. Wciśnie się praktycznie wszędzie. Jeżeli jest to rasa
magiczna, to potrafi rzucać pojedyncze zaklęcia o niewielkiej mocy. Jego ulubione miejsce to jaskinie wilków.
Kot jest domowym pupilem i pieszczoszkiem. Uwielbia, gdy właściciel poświęca mu swoją uwagę. Często bywa leniwy i gdyby mógł spałby cały dzień. Sprytny i pomysłowy, zawsze służy radą lub szczegółowym planem działania w razie kłopotów. Dzięki swojej giętkości i zwinności wciśnie się praktycznie wszędzie. Jego ulubione miejsce to jaskinie wilków.Rozmnażanie: Okres godowy przypada w losowej porze roku, wszystko jest zależne od warunków, w jakich żyje kot.
Kot jest domowym pupilem i pieszczoszkiem. Uwielbia, gdy właściciel poświęca mu swoją uwagę. Często bywa leniwy i gdyby mógł spałby cały dzień. Sprytny i pomysłowy, zawsze służy radą lub szczegółowym planem działania w razie kłopotów. Dzięki swojej giętkości i zwinności wciśnie się praktycznie wszędzie. Jego ulubione miejsce to jaskinie wilków.Rozmnażanie: Okres godowy przypada w losowej porze roku, wszystko jest zależne od warunków, w jakich żyje kot.
Najczęściej przebywa w: Zielony Las, Jezioro, Wodospad, Wodopój, Biblioteka Barwnej Duszy, Plaża
Szansa na spotkanie: 1 na 30
Można zaadoptować: tak
Cena: 80 SG/3 ZK/13 Bellos
Magiczny kot
Wygląd: Kota chyba nikomu
przedstawiać nie trzeba - niewielka istotka o naprawdę mięciutkim
(chyba, że to rasa łysego kota) futerku. Niektóre z nich uciekły z
Miasta, by rozpocząć życie na wolności, w lesie należącym do wilków.
Chętnie zostają towarzyszami psowatych. Rasa magiczna różni się tym, że ich oczy
świecą w ciemności - najczęściej na złoty kolor, ale występują również
wyjątki.
Osobowość: przyjazna
Inne informacje: Kot jest domowym pupilem i pieszczoszkiem. Uwielbia, gdy właściciel
poświęca mu swoją uwagę. Często bywa leniwy i gdyby mógł spałby cały
dzień. Sprytny i pomysłowy, zawsze służy radą lub szczegółowym planem
działania w razie kłopotów. Dzięki swojej giętkości i zwinności wciśnie
się praktycznie wszędzie. Potraf także rzucać pojedyncze zaklęcia o niewielkiej mocy.
Jego ulubione miejsce to jaskinie wilków.
Rozmnażanie: Okres godowy przypada w losowej porze roku, wszystko jest zależne od warunków, w jakich żyje kot.
Rozmnażanie: Okres godowy przypada w losowej porze roku, wszystko jest zależne od warunków, w jakich żyje kot.
Najczęściej przebywa w: Zielony Las, Jezioro, Wodospad, Wodopój, Biblioteka Barwnej Duszy, Plaża
Szansa na spotkanie: 1 na 60
Można zaadoptować: tak
Cena: 80 SG/3 ZK/13 Bellos
Gryf
Wygląd: Gryf
to połączenie orła i lwa. Znaczna część tułowia wygląda zupełnie tak,
jak ta od kotowatych genów zwierzęcia, za to przód (wliczając w to
przednie łapy i głowę) przekształcony jest w ptasi. Z łopatek wyrastają
potężne, orle skrzydła. Jest dwukrotnie większy od dorosłego wilka.
Osobowość: to zależy, na jakiego się trafi...
Inne informacje: Jako
połączenie orła i lwa jest niesamowicie wytrzymały i silny. W
przeciwieństwie do hipogryfa nie osiąga dużych prędkości podczas biegu.
Uwielbia latać. Jest bardziej agresywny i wybuchowy od hipogryfa. Te
dwie rasy raczej za sobą nie przepadają, dlatego też prawie przy każdym
spotkaniu dochodzi do starcia.
Rozmnażanie: Okres godowy przypada w każdą wiosnę.
Rozmnażanie: Okres godowy przypada w każdą wiosnę.
Najczęściej przebywa w: Góry, Wodospad, Wschodni Klif, Jezioro
Szansa na spotkanie: 1 na 40
Można zaadoptować: tak
Cena: 90 SG/3 ZK/15 Bellos
Hipogryf
Wygląd: Hipogryf to połączenie orła i konia. Znaczna część tułowia wygląda zupełnie
tak, jak ta od parzystokopytnych genów zwierzęcia, za to przód (wliczając w to
przednie łapy i głowę) przekształcony jest w ptasi. Z łopatek wyrastają
potężne, orle skrzydła. Jest dwukrotnie większy od dorosłego wilka.
Osobowość: to zależy, na jakiego się trafi...
Inne informacje: Inna
odmiana słynnego gryfa: tym razem jest to połączenie orła z koniem.
Biega dużo szybciej od gryfa, lecz nie jest aż tak wytrzymały. Nie
potrafi czarować, lecz świetnie lata. Jest nieco spokojniejszy od
gryfa, dzięki czemu łatwiej uzyskać jego przyjaźń (jednym ze sposobów
jest regularne przynoszenie mu pożywienia, mając tutaj na myśli mięso).
Większość czasu spędza na lądzie, uwielbia galopować.
Rozmnażanie: Okres godowy przypada w każdą wiosnę.
Rozmnażanie: Okres godowy przypada w każdą wiosnę.
Najczęściej przebywa w: Góry, Wodospad, Wschodni Klif, Jezioro
Szansa na spotkanie: 1 na 50
Można zaadoptować: tak
Cena: 90 SG/3 ZK/15 Bellos
Koń z Sho
Wygląd: Koń, większy i silniejszy od swoich niemych kuzynów. Ma brązowe,
niebieskie lub jasnobrązowe oczy i dużą głowę o prostym profilu.
Posiadają długie, potężne nogi, wklęsły grzbiet i zaokrąglony zad. Konie
z Sho mają wąską i wypukłą klatkę piersiową i gęste, miękkie ogony i
grzywy. Występuję w każdej maści jednolitej, sporadycznie srokatej.
Osobowość: przyjazna
Inne informacje: Konie z Sho, zwane też Sigmami dzielą się nie na tabuny czy stada, lecz
na klany. Każdy z klanów składa się z koni jednej maści np. siwej, karej
czy kasztanowatej. Czasami zdarza się, że koń zdradzi, czyli złamie
zasadę klanu. Staje się wtedy Akelą, a jeśli popełnione „przestępstwo”
było naprawdę ciężkie, zwierzę zostaje wygnane do stada Przeklętych
Eleka. Same Sigmy są sympatyczne i opiekuńcze. Potrafią mówić, rzucać
pojedyncze zaklęcia i komunikować się przez myśli. Ta umiejętność
objawia się tylko wtedy, gdy koń wybierze wilka na towarzysza. Konie z
Sho nigdy do końca nie zostają towarzyszami, gdyż cały czas przebywają
klanem. Można go przywołać w każdym momencie. Czasami obserwują się
wilkom z odległości i w razie czego pomagają, bynajmniej nigdy się nie
ukrywają. Uwielbiają szczeniaki. Lubią się im przyglądać.
Rozmnażanie: Okres godowy odbywa się w każdą wiosnę
Rozmnażanie: Okres godowy odbywa się w każdą wiosnę
Najczęściej przebywa w: Zielony Las, Żółty Las, Wodopój, Szczenięca Polana, Wrzosowa Łąka, Magiczny Ogród
Szansa na spotkanie: 1 na 35
Można zaadoptować: tak
Cena: 70 SG/3 ZK/11 Bellos
Tęczowy pegaz
Wygląd: Koń,
najczęściej siwy, o niebieskawej bądź różowawej sierści z parą skrzydeł
tego samego koloru (czasem pióra bywają kolorowe). Ma wyjątkowo długą
grzywę, koniecznie
kolorową (najczęściej o kolorach tęczy). Cały zdaje się promieniować
dziwnym, bladym światłem. Jest najchudszy spośród wszystkich odmian
pegaza.
Osobowość: przyjazna
Inne informacje: Skrzydlaty
koń, niezwykły lotnik. Lubi nosić na swym grzbiecie wilki i odbywać z
nimi podniebne podróże. Wytrzymały i szybki. Obecność najbardziej
przyjaznej odmiany pegaza można poznać po tęczowej smudze na niebie. Nie
toczy żadnych bojów, a wręcz jest pod tym względem nieumiejętny. Jest
zbyt ufny i troskliwy, by pozwolić komukolwiek na skrzywdzenie
kogokolwiek. Szczególnie przyjaźni się ze wszystkimi tęczowymi odmianami
magicznych koni.
Rozmnażanie: Nie rodzi się drogą typową dla wszystkich organizmów żywych, tylko za pomocą magii w każdą wiosnę.
Rozmnażanie: Nie rodzi się drogą typową dla wszystkich organizmów żywych, tylko za pomocą magii w każdą wiosnę.
Najczęściej przebywa w: Szczenięca Polana, Wrzosowa Łąka
Szansa na spotkanie: 1 na 70
Można zaadoptować: tak
Cena: 80 SG/3 ZK/13 Bellos
Mroczny pegaz
Wygląd: Koń,
najczęściej czarny lub o szarawej sierści z parą skrzydeł tego samego koloru. Ma wyjątkowo długą grzywę, koniecznie
ciemną. Cały zdaje się promieniować dziwnym, bladą aurą ciemności. Jest
masywniejszy od świetlnych i tęczowych pegazów. Czasem jego ciało pokrywają lśniące na czerwono blizny.
Osobowość: wroga
Inne informacje: Skrzydlaty
koń, niezwykły lotnik. Lubi odbywać samotne, podniebne podróże. Bardzo
silny, najwytrzymalszy ze wszystkich pozostałych ras pegazów. Nie należy
się do niego zbliżać, gdyż to może się skończyć bardzo źle. Wilki mają
raczej z nimi marne szanse, jeśli jednak już by doszło do starcia.
Mroczne pegazy prowadzą nocny tryb życia.
Rozmnażanie: Nie rodzi się drogą typową dla wszystkich organizmów żywych, tylko za pomocą magii w każdą wiosnę.
Rozmnażanie: Nie rodzi się drogą typową dla wszystkich organizmów żywych, tylko za pomocą magii w każdą wiosnę.
Najczęściej przebywa w: Mroczny Las, Góry, Smocze Podziemia
Szansa na spotkanie: 1 na 150
Można zaadoptować: tak
Cena: 80 SG/3 ZK/13 Bellos
Świetlny pegaz
Wygląd: Koń,
najczęściej siwy lub o niebieskawej sierści z parą skrzydeł tego samego koloru. Ma wyjątkowo długą grzywę, koniecznie jasną.
Cały zdaje się promieniować dziwnym, bladym światłem.
Osobowość: neutralna
Inne informacje: Skrzydlaty
koń, niezwykły lotnik. Lubi nosić na swym grzbiecie wilki i odbywać z
nimi podniebne podróże. Silny, wytrzymały i szybki. Jest aktywny głównie
w dzień, lecz w pełni również można go zobaczyć podróżującego po
niebie. Jest najspokojniejszy i najbardziej melancholijny ze wszystkich
innych odmian i szybuje najwyżej z nich. Nie znosi obecności mrocznych
pegazów, w związku z czym stara się ich unikać.
Rozmnażanie: Nie rodzi się drogą typową dla wszystkich organizmów żywych, tylko za pomocą magii w każdą wiosnę.
Rozmnażanie: Nie rodzi się drogą typową dla wszystkich organizmów żywych, tylko za pomocą magii w każdą wiosnę.
Najczęściej przebywa w: Śnieżny Las, Zalany Las
Szansa na spotkanie: 1 na 250
Można zaadoptować: tak
Tęczowy jednorożec
Wygląd: Koń,
najczęściej siwy, o niebieskawej bądź różowawej sierści, ze złotym bądź
brązowym rogiem na środku czoła. Ma wyjątkowo długą grzywę, koniecznie
kolorową (najczęściej o kolorach tęczy). Cały zdaje się promieniować
dziwnym, bladym światłem. Jest najchudszy spośród wszystkich odmian
jednorożca.
Osobowość: przyjazna
Inne informacje: Zwierzę,
o którym słyszał już chyba każdy. Koń z rogiem na środku czoła jest w
stanie rzucać pojedyncze zaklęcia. Mówi się, że jego łzy mają
uzdrawiającą moc. Tęczowa odmiana jest najbardziej przyjacielska
ze wszystkich, ponieważ konie te nie boją się podejść bliżej do
nieznajomego. Są bardzo ufne i wierne. Uwielbiają się bawić i spędzać
czas z innymi. Szczególnie przyjaźni się ze wszystkimi tęczowymi
odmianami magicznych koni.
Rozmnażanie: Nie rodzi się drogą typową dla wszystkich organizmów żywych, tylko za pomocą magii w każdą wiosnę.
Rozmnażanie: Nie rodzi się drogą typową dla wszystkich organizmów żywych, tylko za pomocą magii w każdą wiosnę.
Najczęściej przebywa w: Jezioro, Wrzosowa Łąka, Rzeka Przyjaźni
Szansa na spotkanie: 1 na 50
Można zaadoptować: tak
Wygląd: Koń,
najczęściej czarny lub o szarawej sierści, ze srebrnym bądź
brązowym rogiem na środku czoła. Ma wyjątkowo długą grzywę, koniecznie
ciemną. Cały zdaje się promieniować dziwnym, bladą aurą ciemności. Jest
masywniejszy od świetlnych i tęczowych jednorożców.
Osobowość: wroga
Inne informacje: Zwierzę,
o którym słyszał już chyba każdy. Koń z rogiem na środku czoła jest w
stanie rzucać pojedyncze zaklęcia. Mówi się, że jego łzy mają
uzdrawiającą moc. W przeciwieństwie do innych odmian jednorożców,
tych należy unikać! Nie można im ufać, mogą zabić, nie bojąc się
konsekwencji. Można je spotkać w pojedynkę tak samo często, jak w
stadzie. W pojedynku z nim jakieś szanse mają tylko wilki z żywiołem
światła, ponieważ mroczne jednorożce są aktywne tylko i wyłącznie w
nocy, ze względu na przewrażliwienie na punkcie wszelakiej jasności.
Rozmnażanie: Nie rodzi się drogą typową dla wszystkich organizmów żywych, tylko za pomocą magii w każdą wiosnę.
Rozmnażanie: Nie rodzi się drogą typową dla wszystkich organizmów żywych, tylko za pomocą magii w każdą wiosnę.
Najczęściej przebywa w: Mroczny Las, Jezioro
Szansa na spotkanie: 1 na 100
Można zaadoptować: tak
Świetlny jednorożec
Wygląd: Koń,
najczęściej siwy lub o niebieskawej sierści, ze złotym bądź brązowym
rogiem na środku czoła. Ma wyjątkowo długą grzywę, koniecznie jasną.
Cały zdaje się promieniować dziwnym, bladym światłem.
Osobowość: neutralna
Inne informacje: Zwierzę,
o którym słyszał już chyba każdy. Koń z rogiem na środku czoła jest w
stanie rzucać pojedyncze zaklęcia. Mówi się, że jego łzy mają
uzdrawiającą moc. Ten akurat śpi w nocy i za nic w świecie nie da się go
obudzić. W dzień za to chadza po terenach watahy na tyle ostrożnie, by
żaden z wilków go nie przyuważył. Jest świetnym obserwatorem. Gdy jednak
ktoś go już dostrzeże, od razu ucieka. Inną możliwością jest to, że
obserwował danego wilka od tak dawna, że zdążył mu zaufać. Wtedy może
być niezawodnym przyjacielem.
Rozmnażanie: Nie rodzi się drogą typową dla wszystkich organizmów żywych, tylko za pomocą magii w każdą wiosnę.
Rozmnażanie: Nie rodzi się drogą typową dla wszystkich organizmów żywych, tylko za pomocą magii w każdą wiosnę.
Najczęściej przebywa w: Jezioro, Rzeka Przyjaźni, Magiczny Ogród
Szansa na spotkanie: 1 na 200
Można zaadoptować: tak
Cena: 90 SG/3 ZK/15 Bellos
Tęczowy unipeg
Wygląd: Koń,
najczęściej siwy, o niebieskawej bądź różowawej sierści, ze złotym bądź
brązowym rogiem na środku czoła oraz parą skrzydeł
tego samego koloru (czasem pióra bywają kolorowe). Ma wyjątkowo długą grzywę, koniecznie
kolorową (najczęściej o kolorach tęczy). Zdarza się, że część jego ciała pokrywają kolorowe plamy. Cały zdaje się promieniować
dziwnym, bladym światłem. Jest najchudszy spośród wszystkich odmian
jednorożca.
Osobowość: przyjazna
Inne informacje: Połączenie
pegaza i jednorożca. Świetnie lata, ale i też biega. Potrafi rzucać
pojedyncze zaklęcia, a jego łzy goją wszelkie rany i pozbywają się
chorób. Szybki i wytrzymały. Uwielbia latać i przebywać z innymi
unipegami, jednorożcami oraz pegazami. Nie znosi obecności wszystkich
koniopodobnych o rasie mrocznej. Unika ich szerokim łukiem. Nie boi się
wilków, a wręcz chce z nimi zawrzeć dobre stosunki, a mimo to są dość
nieśmiałe i ciężko do nich podejść na odległość mniejszą niż pięć
metrów.
Rozmnażanie: Nie rodzi się drogą typową dla wszystkich organizmów żywych, tylko za pomocą magii w każdą wiosnę.
Rozmnażanie: Nie rodzi się drogą typową dla wszystkich organizmów żywych, tylko za pomocą magii w każdą wiosnę.
Najczęściej przebywa w: Wrzosowa Łąka, Rzeka Przyjaźni, Żółty Las
Szansa na spotkanie: 1 na 130
Można zaadoptować: tak
Cena: 100 SG/4 ZK/16 Bellos
Świetlny unipeg
Wygląd: Koń,
najczęściej siwy lub o niebieskawej sierści, ze złotym bądź brązowym
rogiem na środku czoła oraz olbrzymią parą skrzydeł
tego samego koloru. Ma wyjątkowo długą grzywę, koniecznie jasną.
Cały zdaje się promieniować dziwnym, bladym światłem.
Osobowość: neutralna
Inne informacje: Połączenie
pegaza i jednorożca. Świetnie lata, ale i też biega. Potrafi rzucać
pojedyncze zaklęcia, a jego łzy goją wszelkie rany i pozbywają się
chorób. Szybki, silny i wytrzymały. Tak samo jak pegazy uwielbia latać,
choć większość czasu spędza na ziemi. Lubi obserwować wilki z ukrycia, a
próba nawiązania z nimi kontaktu zwykle kończy się ucieczką dzikiego
zwierzęcia.
Rozmnażanie: Nie rodzi się drogą typową dla wszystkich organizmów żywych, tylko za pomocą magii w każdą wiosnę.
Rozmnażanie: Nie rodzi się drogą typową dla wszystkich organizmów żywych, tylko za pomocą magii w każdą wiosnę.
Najczęściej przebywa w: Drzewo Wiedzy, Góry, Zaginiona Kraina
Szansa na spotkanie: 1 na 300
Można zaadoptować: tak
Cena: 100 SG/4 ZK/16 Bellos
Mroczny unipeg
Wygląd: Koń,
najczęściej czarny lub o szarawej sierści, ze srebrnym bądź
brązowym rogiem na środku czoła oraz parą skrzydeł tego samego koloru
(czasem przypominają skrzydła nietopetrza). Czasem ma wyjątkowo długą
grzywę, koniecznie
ciemną. Cały zdaje się promieniować dziwnym, bladą aurą ciemności.
Czasem jego ciało pokrywają lśniące na czerwono blizny. Najbardziej
znaczącą różnicą jest to, że należą do drapieżników, przez co mają
długie, ostre kły oraz gołą czaszkę pozbawioną skóry i mięśni.
Osobowość: wroga
Inne informacje: Połączenie
pegaza i jednorożca. Perfekcyjnie lata, ale i też biega. Potrafi rzucać
pojedyncze zaklęcia, a jego łzy goją wszelkie rany i pozbywają się
chorób. Bardzo szybki, silny i wytrzymały. Akurat ten gatunek
najczęściej czai się w zaroślach, by wybrać najlepszy moment na atak.
Jak już można się domyślić - jest drapieżcą, najbardziej dzikim ze
wszystkich innych koniopodobnych. Właściwie to można go już nazwać
mutantem, gdyż nie zawaha się zaatakować i spożyć.
Rozmnażanie: Nie rodzi się drogą typową dla wszystkich organizmów żywych, tylko za pomocą magii w każdą wiosnę.
Rozmnażanie: Nie rodzi się drogą typową dla wszystkich organizmów żywych, tylko za pomocą magii w każdą wiosnę.
Najczęściej przebywa w: Cmentarz, Mroczny Las
Szansa na spotkanie: 1 na 400
Można zaadoptować: tak
Cena: 100 SG/4 ZK/16 Bellos
Odmieniec
Wygląd: Raz
występuje
pod postacią leśnego stwora upodabniającego się do otoczenia, a raz jest
to puchate stworzonko, a raz coś zupełnie innego. Innymi słowy - to
małe istotki, które trudno podpiąć pod jakąkolwiek inną grupę.
Osobowość: przyjazna
Inne informacje: Małe zwierzątko, które trudno nazwać jakimkolwiek szczególnym. Nie
potrafi czarować. Posiada wyjątkowe zdolności i nie można go zaliczyć do
żadnej innej rasy. Jest z reguły łagodne i niespotykane.
Rozmnażanie: Wszystko zależy od rodzaju odmieńca.
Rozmnażanie: Wszystko zależy od rodzaju odmieńca.
Najczęściej przebywa w: Zielony Las, Magiczny Ogród, Tajemnicze Podziemia, Park w watasze
Szansa na spotkanie: 1 na 200
Można zaadoptować: tak
Feniks
Wygląd: Feniks
zazwyczaj dorównuje wielkością dorosłemu wilkowi. Jego złoto-czerwone
pióra
lśnią w promieniach słońca. Wyglądem przypomina płonącego orła. Jego
pazury są długie i ostre, a dziób drapieżnie zakrzywiony. Bystre oczy
lśnią złotem.
Osobowość: neutralna
Inne informacje: Ognisty ptak, który raz na jakiś czas ginie, lecz po chwili odradza się z
popiołu z nowym wcieleniem. Szybki i zwinny, potrafi rzucać kulami
ognia. Najlepiej sobie radzi w powietrzu. Ich łzy
uleczają każdą ranę (nie działają na martwe istoty). Żywi się roślinami
i mięsem. Zapach nowo narodzonego pisklęcia uspokaja nawet wściekłą
hydrę. Śpiew feniksa daje siłę i odwagę.
Rozmnażanie: Okres godowy przypada w co trzecią wiosnę.
Rozmnażanie: Okres godowy przypada w co trzecią wiosnę.
Najczęściej przebywa w: Magiczny Las, Żółty Las, Pomarańczowe Drzewo
Szansa na spotkanie: 1 na 400
Można zaadoptować: tak
Cena: 85 SG/3 ZK/14 Bellos
Hydra
Wygląd: Ten
olbrzymi gad posiada siedem wijących się głów, porośniętych twardymi
łuskami, niemalże niemożliwymi do przebicia. Każde ze szczęk jest
wyposażona w rzędy długich i bardzo ostrych zębów. Każdy z pysków jest
wielki i podłużny. Oczy hydry są gładko białe.
Osobowość: wroga
Inne informacje: Niebezpieczne siedmiogłowe stworzenie zamieszkujące tutejsze wody. Ma
dużo ostrych zębów i dysponuje ogromną siłą. Najlepiej sobie radzi we
wodzie. Ogromna i bezlitosna kreatura, dla której zabijanie to zabawa.
Niektóre osobniki potrafią zabijać oddechem. Jeżeli straci jedną z głów
na jej miejscu wyrosną dwie. Środkowa głowa jest nieśmiertelna. Nie da
się jej odciąć. W niektórych jej miejscach widać złoto, które świeci.
Syk, który wydaje hydra, gdy jest zagrożona potrafi odstraszyć każde
stworzenie.
Rozmnażanie: Okres godowy odbywa się co czwartą wiosnę.
Rozmnażanie: Okres godowy odbywa się co czwartą wiosnę.
Najczęściej przebywa w: Opuszczone Jezioro, Wschodni Klif
Szansa na spotkanie: 1 na 400
Można zaadoptować: tak
Cena: 110 SG/4 ZK/18 Bellos
Osobowość: Neutralna
Inne informacje: Potwory morskie mimo swej nazwy są niezwykle łagodnymi i z bliska wcale nie wzbudzającymi lęku stworzeniami. Bardzo dostojne i dumne zazwyczaj nie krzywdzą bez powodu. Często niezauważalne na dnie akwenów obserwują pływające wilki i inne zwierzęta. Najlepiej czują się w zimnej temperaturze. Nigdy do końca nie wychodzą z wody. Krążą pogłoski, że jeśli wąż morski wyschnie całkowicie, umiera. Zdarza się, że pomagają tym, którzy potrzebują pomocy, chociaż z reguły unikają innych gatunków. Ktoś, komu wąż dał się zobaczyć może mówić o niesamowitym szczęściu. W dodatku rozmnażają się bardzo rzadko, przez co zyskały sławę trzecich po Qilinach najrzadszych stworzeń żyjących na terenach watahy.
Rozmnażanie: Okres godowy przypada w co szóstą zimę.
Najczęściej przebywa w: Wszystkich dużych akwenach
Szansa na spotkanie: 1 na 5500
Można zaadoptować: tak
Cena: 115 SG/4 ZK/19 Bellos
Wąż morski
Wygląd: Wąż morski, najczęściej zwany po prostu potworem morskim, to
ogromny gad kształtem najbardziej podobny do kobry ze względu na odcinek
szyi rozszerzony na kształt kaptura. Jego długość wynosi nie mniej niż
sześćdziesiąt metrów, jednak częściej spotyka się osobniki o wiele
dłuższe (sporadycznie nawet kilkaset!). Każda łuska jest wielkości
wilczej głowy, a na jego własnej da się zobaczyć kryształ - u samców
czerwony, a u samic niebieski. Ma ciemne, maskujące barwy, zazwyczaj w
odcieniach granatu i ciemnej zieleni. Brzuch ma znacznie jaśniejszy
kolor od reszty ciała (biały, kremowy i jasny niebieski) dzięki czemu
widoczny od zarówno od góry, jak i od dołu jest trudny do zobaczenia.Osobowość: Neutralna
Inne informacje: Potwory morskie mimo swej nazwy są niezwykle łagodnymi i z bliska wcale nie wzbudzającymi lęku stworzeniami. Bardzo dostojne i dumne zazwyczaj nie krzywdzą bez powodu. Często niezauważalne na dnie akwenów obserwują pływające wilki i inne zwierzęta. Najlepiej czują się w zimnej temperaturze. Nigdy do końca nie wychodzą z wody. Krążą pogłoski, że jeśli wąż morski wyschnie całkowicie, umiera. Zdarza się, że pomagają tym, którzy potrzebują pomocy, chociaż z reguły unikają innych gatunków. Ktoś, komu wąż dał się zobaczyć może mówić o niesamowitym szczęściu. W dodatku rozmnażają się bardzo rzadko, przez co zyskały sławę trzecich po Qilinach najrzadszych stworzeń żyjących na terenach watahy.
Rozmnażanie: Okres godowy przypada w co szóstą zimę.
Najczęściej przebywa w: Wszystkich dużych akwenach
Szansa na spotkanie: 1 na 5500
Można zaadoptować: tak
Cena: 115 SG/4 ZK/19 Bellos
Wyvern
Wygląd: Wyvern (czyt. Łajwern) jest średnim lub małym, skrzydlatym
smokiem. Posiada silne, tylne łapy i skrzydła, wyposażone w bardzo ostre
szpony. Występuje w kolorze czerwonym, zgniłozielonym, bladożółtym i
(najczęściej) białym. Charakterystyczną cechą wyverna jest brak
przednich łap.
Osobowość: wroga
Inne informacje: Może nie jest najgroźniejszym ze smoków, ale z
pewnością najbardziej agresywnym. Atakuje przy każdej okazji, nie
szczędząc przy tym destrukcyjnych działań. Pojawienie się dzikiego
wyverna w okolicy może skutkować zanikiem zwierzyny i dużym zniszczeniem
lasów. Często mylony z wiwerną. Stara się unikać wilków.
Rozmnażanie: Okres godowy odbywa się latem.
Rozmnażanie: Okres godowy odbywa się latem.
Najczęściej przebywa w: Smocze Podziemia, Wataha Asai
Szansa na spotkanie: 1 na 700
Można zaadoptować: tak
Cena: 120 SG/4 ZK/20 Bellos
Smok latający
Wygląd: Smok
to olbrzymi gad (ma do 50 m wysokości) wyposażony w skrzydła. Ma silne
łapy zwieńczone ostrymi pazurami. Cały pokryty jest niezwykle twardymi
łuskami. Jego kły są długie, a szczęka silna. Często posiada umiejętność
ziania ogniem. Spotykany jest we wszystkich możliwych kolorach.
Osobowość: zależy na jakiego się trafi...
Inne informacje: Silny i potężny gad zazwyczaj wyposażony w skrzydła. Niewiele rzeczy
potrafi go zmęczyć czy zabić. Nie potrafi czarować, ale ma bardzo silną
szczękę i ostre pazury. Trudno mu się ukryć. We większości przesiadują w
Smoczych Podziemiach. Najlepiej sobie radzi w powietrzu, górach,
jaskiniach i podziemiach. Zazwyczaj zieje ogniem. Jego łuski są bardzo
wytrzymałe. Można z nich zrobić zbroję. Smocze kły są ostre jak brzytwa.
Rozmnażanie: Okres godowy odbywa się latem.
Rozmnażanie: Okres godowy odbywa się latem.
Najczęściej przebywa w: Smocze Podziemia, Góry
Szansa na spotkanie: 1 na 600
Można zaadoptować: tak
Cena: 120 SG/4 ZK/20 Bellos
Smok lądowy
Wygląd: Smoki
lądowe to olbrzymie gady (mają do 30 m wysokości). Niektóre z nich
mają skrzydła, ale nie umieją
latać. Ich łuski są mniej wytrzymałe od łusek smoków latających. Mają
silne
łapy zwieńczone ostrymi pazurami, bardziej zakrzywionymi (by ułatwić
wspinaczkę po skałach) od ich kuzynów. Całe pokryte są mniej
wytrzymałymi łuskami tych należących do smoków latających, gdyż są
bardziej giętkie. Ich kły są długie, a szczęka silna. Często posiadają
umiejętność plucia kwasem. Czasem posiadają umiejętność pływania.
Spotykane są we wszystkich możliwych kolorach.
Osobowość: zależy na jakiego się trafi...
Inne informacje: Ich charakter jest trochę łagodniejszy od charakteru smoków latających.
Bardzo dobrze się kryją w krzewach. Bardzo szybko i zwinnie się
poruszają na lądzie.Najlepiej sobie radzi na lądzie, w górach, w lesie, w
jaskiniach i podziemiach. Głównie przesiadują w Smoczych Podziemiach,
lecz zdarzają się wyjątki. Czasem nazywane wiwernami.
Rozmnażanie: Okres godowy odbywa się latem.
Rozmnażanie: Okres godowy odbywa się latem.
Najczęściej przebywa w: Smocze Podziemia
Szansa na spotkanie: 1 na 600
Można zaadoptować: tak
Cena: 120 SG/4 ZK/20 Bellos
Umarły smok
Wygląd: Mniejsze
od typowych smoków. Wyglądają jak zwykłe kości układające się w
sylwetka tego właśnie gada. Z środka jego czaszki i klatki piersiowej
wydobywa się złoty płomień, który sprawia, że są w stanie się poruszać.
Osobowość: wroga
Inne informacje: Jednym
z mniej popularnych smoków są te umarłe. Powstały na wskutek ożywienia
rozkładających się ciał umarłych. Smoki chytre, ale niezbyt mądre.
Poddani swojemu właścicielowi/szefowi.
Potrafią przenikać przez rzeczy. Psychiczne i wredne. Są niemożliwe do
zabicia.
Rozmnażanie: Nie rozmnażają się.
Rozmnażanie: Nie rozmnażają się.
Najczęściej przebywa w: Smocze Podziemia, Wataha Asai
Szansa na spotkanie: 1 na 900
Można zaadoptować: nie
Posłaniec Mroku
Wygląd: Rodzaj smoka, największy i za razem najrzadszy na świecie. Posiada go wyłącznie Yuko. Osiąga aż do 200 m wysokości i zazwyczaj jest wyposażony w skrzydła. Ma silne
łapy zwieńczone ostrymi pazurami. Cały pokryty jest niezwykle twardymi
łuskami. Jego kły są długie, a szczęka silna. Często posiada umiejętność
ziania ogniem. Spotykany jest w kolorze szarym, czarnym, białym, srebrnym, ciemnofioletowym i ciemnozielonym.
Osobowość: wroga
Inne informacje: Niewiele rzeczy potrafi
go zmęczyć czy zabić. Nie potrafi czarować, ale ma bardzo silną szczękę i
ostre pazury. Trudno mu się ukryć. Jest największym przedstawicielem
spośród smoków i również najsilniejszym. Z reguły są niszczycielskie i bezwzględne,
choć zdarzają się drobne wyjątki. Kolejną cechą szczególną jest fakt, że
Posłańców jest naprawdę niewiele i można je spotkać tylko i wyłącznie w
Świecie Mroku, którym zarządza Kazuma. Aktualnie nie można już ich spotkać.
Rozmnażanie: Okres godowy odbywa się latem.
Rozmnażanie: Okres godowy odbywa się latem.
Najczęściej przebywa w: Świat Mroku
Szansa na spotkanie: 1 na 6000
Można zaadoptować: nie
Kirin wodny
Wygląd: Parzystokopytne
zwierzę, większe i silniejsze od jednorożca czy xerala. Ma poroże
podobne do jeleniego, jednakże ostro zakończone. Całe jego ciało, prócz
miejsc porośniętych kolcami (na grzbiecie, łbie, ogonie, łokciach i
kolanach) pokrywają
łuski. Z nosa ciągną się długie wąsy przypominające te sumów. Jego zęby
są ostre i długie. Ma długi, pokryty kolcami ogon, zwieńczony srebrzystą
płetwą. Przybiera zimne barwy (niebieski, fioletowy, biały, czarny,
srebrny, szary, zielony) z akcentami złota. Ma długie pazury i oczy
świecące w ciemności. Jego grzbiet jest dłuższy, niż pozostałych
gatunków kirinów.
Osobowość: neutralna
Inne informacje: Inny
gatunek Qilina: ten akurat szczęścia nie przynosi, lecz potrafi
zmieniać się w wodę oraz wzburzać tsunami. Nie jest silny, lecz
niesamowicie szybki i sprawny. Jest
bardziej towarzyski i powszechny od Oilina. Żyje samotnie lub z
przedstawicielami swojej rasy pod wodą.
Rozmnażanie: Przychodzi na świat w ten sam sposób, co xeral, lecz może się rozmnażać tylko z przedstawicielem swojego gatunku i rasy.
Rozmnażanie: Przychodzi na świat w ten sam sposób, co xeral, lecz może się rozmnażać tylko z przedstawicielem swojego gatunku i rasy.
Najczęściej przebywa w: Plaża, Jezioro, Wschodnia Plaża, Opuszczone Jezioro
Szansa na spotkanie: 1 na 500
Można zaadoptować: tak
Cena: 110 SG/4 ZK/18 Bellos
Kirin ognisty
Wygląd: Parzystokopytne
zwierzę, większe i silniejsze od jednorożca czy xerala. Ma poroże
podobne do jeleniego, jednakże ostro zakończone. Całe jego ciało, prócz
miejsc, z których wydobywa się ogień (grzbiet, kopyta, ogon, czubek łba), pokrywają
łuski. Z nosa ciągną się długie wąsy przypominające te sumów. Jego zęby
są ostre i długie. Ma długi, pokryty płomieniem ogon. Przybiera barwy ognia - pomarańczowe, żółte bądź czerwone.
Osobowość: neutralna
Inne informacje: Inny
gatunek Qilina: ten akurat szczęścia nie przynosi, lecz potrafi rzucać
kulami ognia, czy też wzniecać pożary. Nie jest silny, lecz
niesamowicie szybki i sprawny. Najwięcej czasu spędza w lesie. Jest
bardziej towarzyski i powszechny od Qilina. Żyje samotnie lub w parze z
kirinem elektrycznym.
Rozmnażanie: Przychodzi na świat w ten sam sposób, co xeral, lecz może się rozmnażać tylko z przedstawicielem swojego gatunku i rasy.
Rozmnażanie: Przychodzi na świat w ten sam sposób, co xeral, lecz może się rozmnażać tylko z przedstawicielem swojego gatunku i rasy.
Najczęściej przebywa w: Jezioro, Pomarańczowe Drzewo
Szansa na spotkanie: 1 na 510
Można zaadoptować: tak
Cena: 110 SG/4 ZK/18 Bellos
Kirin elektryczny
Wygląd: Parzystokopytne
zwierzę, większe i silniejsze od jednorożca czy xerala. Ma poroże
podobne do jeleniego, jednakże ostro zakończone. Całe jego ciało, prócz
miejsc porośniętych futrem (podobne do tego lwiego, jednakże jest
krótsze - na piersi, w okolicach szyi, łokciach i kolanach) pokrywają
łuski. Z nosa ciągną się długie wąsy przypominające te sumów. Jego zęby
są ostre i długie. Ma długi, zakończony kitką ogon. Jego łuski
przypominają wyglądem metal. Futro jest białe, brązowawe, czarne,
srebrne lub złote.
Osobowość: neutralna
Inne informacje: Inny
gatunek Qilina: ten akurat szczęścia nie przynosi, lecz potrafi rzucać
iskrami, ponadto świeci w ciemności. Nie jest silny, lecz
niesamowicie szybki i sprawny. Najwięcej czasu spędza w lesie. Jest
bardziej towarzyski i powszechny od Oilina. Żyje samotnie lub w parze z
kirinem ognistym.
Rozmnażanie: Przychodzi na świat w ten sam sposób, co xeral, lecz może się rozmnażać tylko z przedstawicielem swojego gatunku i rasy.
Rozmnażanie: Przychodzi na świat w ten sam sposób, co xeral, lecz może się rozmnażać tylko z przedstawicielem swojego gatunku i rasy.
Najczęściej przebywa w: Most Nieskończoności, Jezioro Zapomnienia
Szansa na spotkanie: 1 na 520
Można zaadoptować: tak
Cena: 110 SG/4 ZK/18 Bellos
Kirin skalny
Wygląd: Parzystokopytne
zwierzę, większe i silniejsze od jednorożca czy xerala. Ma poroże
podobne do jeleniego, jednakże przypominające raczej kawałki drewna.
Całe jego ciało pokrywają
łuski. Z nosa ciągną się długie wąsy przypominające te sumów. Jego zęby
są ostre i długie. Ma średniej długości ogon zakończony futrzaną kitką.
Kolory natury - zielony, brązowy lub żółty z akcentami złota na
grzbiecie.
Osobowość: neutralna
Inne informacje: Inny
gatunek Qilina: ten akurat szczęścia nie przynosi, lecz potrafi
zmieniać się w kawałek skały lub nim rzucić bez wysiłku, używając tylko i
włącznie siły woli. Nie jest silny, lecz
niesamowicie szybki i sprawny. Najwięcej czasu spędza w lesie. Jest
bardziej towarzyski i powszechny od Oilina. Żyje samotnie lub w parze z
kirinem powietrznym.
Rozmnażanie: Przychodzi na świat w ten sam sposób, co xeral, lecz może się rozmnażać tylko z przedstawicielem swojego gatunku i rasy.
Rozmnażanie: Przychodzi na świat w ten sam sposób, co xeral, lecz może się rozmnażać tylko z przedstawicielem swojego gatunku i rasy.
Najczęściej przebywa w: Góry, Wschodni Kli
Szansa na spotkanie: 1 na 540
Można zaadoptować: tak
Cena: 110 SG/4 ZK/18 Bellos
Kirin powietrzny
Wygląd: Parzystokopytne
zwierzę, większe i silniejsze od jednorożca czy xerala. Ma poroże
podobne do jeleniego, jednakże ostro zakończone. Całe jego ciało, prócz
miejsc porośniętych kolcami (na szyi, łbie, łokciach, kolanach, ogonie,
grzbiecie i łopatkach) pokrywają
łuski. Z nosa ciągną się długie wąsy przypominające te sumów. Jego zęby
są ostre i długie. Ma długi, pokryty kolcami ogon. Przybiera zimne barwy
(niebieski, fioletowy, biały, czarny, srebrny, szary, zielony).
Osobowość: neutralna
Inne informacje: Inny
gatunek Qilina: ten akurat szczęścia nie przynosi, lecz potrafi latać i panować nad prądami powietrznymi. Nie jest silny, lecz
niesamowicie szybki i sprawny. Najwięcej czasu spędza w lesie i w powietrzu. Jest
bardziej towarzyski i powszechny od Oilina. Żyje samotnie lub w parze z
kirinem skalnym.
Rozmnażanie: Przychodzi na świat w ten sam sposób, co xeral, lecz może się rozmnażać tylko z przedstawicielem swojego gatunku i rasy.
Rozmnażanie: Przychodzi na świat w ten sam sposób, co xeral, lecz może się rozmnażać tylko z przedstawicielem swojego gatunku i rasy.
Najczęściej przebywa w: Góry, Śnieżny Las
Szansa na spotkanie: 1 na 550
Można zaadoptować: tak
Cena: 110 SG/4 ZK/18 Bellos
Mantykora
Wygląd: Jest to
połączenie lwa z nietoperzem. Znaczna część tułowia wygląda zupełnie tak,
jak ta od kotowatych genów zwierzęcia. Z łopatek wyrastają
potężne, nietoperze skrzydła. Jest dwukrotnie większy od dorosłego wilka.
Osobowość: wroga
Inne informacje: Zwierzę
silniejsze od gryfa, rzadko kiedy kogokolwiek się słucha. Mówi się, że jego korzenie pochodzą z
piekieł. W locie może chwytać w łapy ofiary, zupełnie jak sokół.
Wyróżnia się w szczególności brakiem możliwości całkowitego ujarzmienia.
Lubi niszczyć. Łatwo wpada w furię, co nigdy nie kończy się dobrze i
nie obywa się bez ofiar.
Rozmnażanie: Okres godowy przypada w każdą wiosnę.
Rozmnażanie: Okres godowy przypada w każdą wiosnę.
Najczęściej przebywa w: Góry, Wodospad, Wschodni Klif, Jezioro
Szansa na spotkanie: 1 na 900
Można zaadoptować: tak
Cena: 90 SG/3 ZK/15 Bellos
Xeral
Wygląd: Parzystokopytne stworzenie z średniej długości
lekko wygiętymi rogami. Ma dość długą, połyskliwą sierść (najczęściej srebrno-czarną, niebiesko-czarną lub czerwono-czarną), przez co przypomina połączenie jelenia, jednorożca i nieznanego ludziom, innego, magicznego gatunku. Są nieco niższe od koni, ale wyższe od jeleni. Szlachetne rysy pyska i błyszczące srebrem oczy dodają temu gatunkowi wyjątkowej wyniosłości. Mają szczupłe nogi. Ogony są pokryte krótkim futrem, na końcu zakończone dłuższymi włosami.
Osobowość: przyjazna
Inne informacje: Mistyczne
zwierzę, które zamieszkuje tylko tereny naszej watahy. Potrafi rzucać
pojedyncze zaklęcia o niewielkiej mocy. Przykuwa uwagę swoim nietypowym
wyglądem, dlatego też otrzymał zdolność niewidzialności, dzięki której
broni się przed drapieżcami. Jest bardzo nieufny, w związku z tym nie
podejdzie na odległość mniejszą od czterech metrów. Zwinny
i
szybki, lecz nie potrafi latać. Posiada umiejętność telepatycznej
rozmowy z wilkami, choć najczęściej od nich ucieka. Jest typowym
samotnikiem, nie żyje w stadach.
Rozmnażanie: Nie rodzi się drogą typową dla
wszystkich organizmów żywych, tylko za pomocą magii w co trzecią wiosnę.
Para xerali mogą wydać na świat do trzech potomków.
Najczęściej przebywa w: Magiczny Ogród, Jezioro Zapomnienia, Rzeka Przyjaźni
Szansa na spotkanie: 1 na 1000
Można zaadoptować: tak
Cena: 90 SG/3 ZK/15 Bellos
Kitsune Yako
Wygląd: Kitsune
wygląda zupełnie jak lis, jednakże jego wielkość jest pięciokrotnie
większa od zwyczajnego. Futro ma różne kolory, najczęściej ciepłe. Jest
silny, a jego zęby dużo dłuższe i ostrzejsze nawet od wilków. Często z
jego oczu i pyska wydobywa się blask lub zwyczajny ogień. Znaczącą
różnicą jest również to, że posiada wiele wijących się ogonów.
Osobowość: wroga
Inne informacje: Lis
wywodzący się z kultury japońskiej. Posiada on wiele ogonów, potrafi
wykonywać różne zaklęcia i klątwy (bądź je odwracać). Jego umiejętności
jednak we większości zależą od gatunku. Lubi niszczyć i rujnować, nie ma litości dla tych, którzy mu w jakikolwiek sposób podpadli.
Rozmnażanie: Nie rodzi się drogą typową dla
wszystkich organizmów żywych, tylko za pomocą magii w co trzecią wiosnę.
Para kitsune mogą wydać na świat do dwóch potomków.
Najczęściej przebywa w: Drzewo Wiedzy
Szansa na spotkanie: 1 na 2000
Można zaadoptować: tak
Cena: 100 SG/4 ZK/16 Bellos
Kitsune Zenko
Wygląd: Kitsune
wygląda zupełnie jak lis, jednakże jego wielkość jest pięciokrotnie
większa od zwyczajnego. Futro ma różne kolory, najczęściej zimne. Jest
silny, a jego zęby dużo dłuższe i ostrzejsze nawet od wilków. Często z
jego oczu i pyska wydobywa się blask lub zwyczajny ogień. Znaczącą
różnicą jest również to, że posiada wiele wijących się ogonów.
Osobowość: neutralna
Inne informacje: Lis
wywodzący się z kultury japońskiej. Posiada on wiele ogonów, potrafi
wykonywać różne zaklęcia i klątwy (bądź je odwracać). Jego umiejętności
jednak we większości zależą od gatunku. Z reguły unika wilków i pomaga jak tylko może z ukrycia. Odnawia zniszczenia wprowadzone przez swojego złego odpowiednika.
Rozmnażanie: Nie rodzi się drogą typową dla
wszystkich organizmów żywych, tylko za pomocą magii w co trzecią wiosnę.
Para kitsune mogą wydać na świat do dwóch potomków.
Najczęściej przebywa w: Drzewo Wiedzy
Szansa na spotkanie: 1 na 4000
Można zaadoptować: tak
Cena: 100 SG/4 ZK/16 Bellos
Qilin
Wygląd: Parzystokopytne zwierzę, większe i silniejsze od jednorożca czy xerala. Ma poroże podobne do jeleniego, jednakże ostro zakończone. Całe jego ciało, prócz miejsc porośniętych futrem (podobne do tego lwiego, jednakże jest krótsze - na piersi, w okolicach szyi, łokciach i kolanach) pokrywają łuski. Z nosa ciągną się długie wąsy przypominające te sumów. Jego zęby są ostre i długie. Ma długi, pokryty kolcami ogon. Przybiera kontrastujące ze sobą kolory (np. łuski niebieskie, futro rude; łuski zielone, futro fioletowe).
Osobowość: neutralna
Inne informacje: Mistyczne
zwierzę wywodzące się z Chin, często nazywane chińskim jednorożcem.
Jego pojawienie się przynosi szczęście, co oznacza, że wilk, którego
towarzyszem on jest zawsze ma szczęście: powodzi mu się na co dzień.
Właścicielowi powodzi się również w stosunkach u płci przeciwnej -
łatwiej mu znaleźć partnera. Jest silny i szybki. Najlepiej sobie
radzi w lesie i to właśnie tam spędza większość swojego czasu. Nie
trzyma się w pobliżu wilków, zwykle dosłownie (i wyjątkowo skutecznie)
ich unika, przez co uzyskał najrzadszego stworzenia żyjącego na terenach
watahy.
Rozmnażanie: Okres godowy przypada w co siódmą wiosnę. Para qilinów mogą wydać na świat do dwóch potomków.
Rozmnażanie: Okres godowy przypada w co siódmą wiosnę. Para qilinów mogą wydać na świat do dwóch potomków.
Najczęściej przebywa w: Opuszczone Jezioro, Zalany Las
Szansa na spotkanie: 1 na 10000
Można zaadoptować: tak
Cena: 120 SG/4 ZK/20 Bellos
~NIEBEZPIECZNE~
Demoniczne zwierzęta
Wygląd: Na
pierwszy rzut oka przypominają normalne zwierzęta, a co jedynie nieco
mniej zadbane i większe. Czasem są poranione, a ich krew jest gęstą,
czarną cieczą. Spojrzenie puste, oczy jasne i całkowicie gładkie. Futro
sztywne, czasem powyrywane. Zdarzają się u nich częste mutacje.
Osobowość: wroga
Inne informacje: Cechą szczególną wyróżniającą ten gatunek jest
fakt, że zamieszkują tylko i wyłącznie Mroczny Las oraz Świat Mroku
oraz są agresywne nawet wobec wilków. Omyłkowe zjedzenie mięsa takiego
zwierzęta może się skończyć poważnym zatruciem, a nawet śmiercią.
Rozmnażanie: Okres godowy przypada w każdą jesień.
Żywi się: strachem
Żywi się: strachem
Najczęściej przebywa w: Mroczny Las, Świat Mroku, dawne tereny Watahy Czarnego Kruka
Szansa na spotkanie: 1 na 200
Niebezpieczeństwo: 40%
Niebezpieczeństwo: 40%
Aby mieć szansę na przeżycie pojedynku należy mieć min.: 110 pkt. szybkości, 120 pkt. wytrzymałości, 130 pkt. siły, 90 pkt. zwinności, 80 pkt. skoków, 80 pkt. inteligencji
Można zaadoptować: nie
Można zaadoptować: nie
Można zaadoptować: nie
Można zaadoptować: nie
Eleka
Wygląd: Koń, większy i silniejszy od swoich niemych kuzynów. Ma czerwone oczy i
dużą głowę o prostym profilu. Posiadają długie, potężne nogi, wklęsły
grzbiet i zaokrąglony zad. Eleka mają szeroką, wypukłą klatkę piersiową
oraz gęste i szorstkie grzywy i ogony. Występują w tylko i wyłącznie
kruczoczarnym umaszczeniu.
Osobowość: wroga
Inne informacje: Ekela to wygnańcy z klanów Sigm. Konie z Sho nazywają ich tabun Stadem
Przeklętych Eleka. Zabijają dla zabawy, tylko czasami żywią się mięsem.
Wredne, nieprzewidywalne i okrutne. Podobnie jak Sigmy potrafią mówić i
rzucać pojedyncze zaklęcia. Nienawidzą wilków, nigdy nie unikają
potyczek z nimi. Czasami przyjmują do swoich stad Akele. Lubią
towarzystwo mrocznych jednorożców, pegazów i unipegów.
Rozmnażanie: Okres godowy odbywa się w każdą wiosnę.
Żywi się: mięsem i roślinnością Mrocznego Lasu
Żywi się: mięsem i roślinnością Mrocznego Lasu
Najczęściej przebywa w: dawne tereny Watahy Czarnego Kruka, Mroczny Las
Szansa na spotkanie: 1 na 50
Niebezpieczeństwo: 40%
Aby mieć szansę na przeżycie pojedynku należy mieć min.: 120 pkt. szybkości, 110 pkt. wytrzymałości, 90 pkt. siły, 70 pkt. zwinności, 60 pkt. skoków, 80 pkt. inteligencji Niebezpieczeństwo: 40%
Można zaadoptować: nie
Hekaia
Wygląd: Hekaia posiada figurę zbliżoną do ludzkiej. Ma dużą głowę i
bardzo długie ręce zakończone ostrymi, czarnymi pazurami. Trudno jest
określić jej kolor, bo nieustannie wygląda na ubrudzoną błotem i krwią.
Nie posiada oczu, zamiast nosa ma dwie niewielkie dziury, a w paszczy
trzy rzędy kłów. Zazwyczaj jednak nie gryzie, ani nie drapie.
Najczęściej atakuje językiem, którym owija swe ofiary następnie je
opętując.
Osobowość: wroga
Inne informacje: Hekaia to starożytny demon o którym nie słyszano od
tysięcy lat. Można ją spokojnie nazwać pasożytem, ponieważ opętuje
żywiciela czerpiąc siłę z jego lęku jednocześnie dbając, by nie stała mu
się fizyczna krzywda. Zawsze wabi wilki pod postacią tego, czego
najbardziej pragną. Gdy już złapią przynętę, opętuje je i zmienia się w
to, czego najbardziej się boją. Może być to zwierzę, miejsce,
wydarzenie, inny wilk, przedmiot... Cokolwiek. Lęk dręczy je dopóki się
jej nie pozbędą. Aby to osiągnąć wystarczy ją przechytrzyć: zaakceptować
swój strach, czy nawet ponieść poważne obrażenia.
Rozmnażanie: Nie rozmnaża się.
Żywi się: strachem
Żywi się: strachem
Najczęściej przebywa w: Mroczny Las, Świat Mroku, dawne tereny Watahy Czarnego Kruka
Szansa na spotkanie: 1 na 900
Niebezpieczeństwo: 50%
Aby mieć szansę na przeżycie pojedynku należy mieć min.: 110 pkt. szybkości, 140
pkt. wytrzymałości, 70 pkt. siły, 100 pkt. zwinności, 70 pkt. skoków,
180 pkt. inteligencjiNiebezpieczeństwo: 50%
Można zaadoptować: nie
Chardyb
Wygląd: Ma on
raptem dwa metry długości, tak więc jest prawie niewidoczny w mętnej
wodzie Opuszczonego Jeziora. Przypomina trochę pierwsze wodne zwierzęta zamieszkujące Ziemię. "Wodny dinozaur" - jak to by określiły dzieci, ma szczękę wyposażoną w chude, liczne i bardzo ostre zęby. Posiada małe, złote oczy umieszczone w silnej szczęce. Jego ciało przypomina trochę lwa morskiego. Skóra chardyba jest twarda i mocna.
Osobowość: wroga
Inne informacje: Mniej inteligentny towarzysz Scylliwa, który tylko wykonuje polecenia
przyjaciela, którym zazwyczaj jest niespodziewany atak ofiary. Zagryza lub topi, po czym zjada.
Rozmnażanie: Okres godowy przypada w każdą wiosnę.
Żywi się: mięsem
Żywi się: mięsem
Najczęściej przebywa w: Opuszczonym Jeziorze
Szansa na spotkanie: 1 na 20
Niebezpieczeństwo: 55%
Niebezpieczeństwo: 55%
Aby mieć szansę na przeżycie pojedynku należy mieć min.: 130 pkt. szybkości, 120 pkt. wytrzymałości, 120 pkt. siły, 110 pkt. zwinności, 100 pkt. skoków, 80 pkt. inteligencji
Można zaadoptować: nie
Można zaadoptować: nie
Można zaadoptować: nie
Wygląd: Wielkie i silne stworzenia, trzy, cztery, czasem nawet pięć razy większe
od wilka. Dwunogie, potężnie zbudowane bestie o dużych łapach,
wyposażonych w mocne pazury, które służą do górskiej wspinaczki. Przed
niskimi temperaturami chroni je gruba skóra i drapiące futro,
występujące w trzech kolorach: szarym, brązowym i rdzaworudym. Mają
krótkie pyski zakończone wrażliwym nosem, silne szczęki, spiczaste,
nieduże uszy i zapadnięte, małe, czerwonobrązowe ślepa. W przednich
łapach noszą swoją broń i transportują zdobycz do nory stada. Cielsko
przeciętnego gnolla jest pokryte bliznami po ciosach zadanych przez inne
osobniki gatunku, podczas walki o względy samic, albo o władzę w
grupie.
Zwykle noszą skąpe ubranie i jakieś ozdoby z kości, nieraz część pancerza. Ich magowie są obwieszeni magicznymi naszyjnikami i zakrywają głowy charakterystycznymi kapturami ze skór innych zwierząt.
Każdy gnoll ma bardzo krótki, wiszący ogon o długiej sierści.
Chociaż nie widać tego na pierwszy rzut oka, gnolle są blisko spokrewnione z trollami i gnomami, od których zresztą pochodzi ich nazwa.
Zwykle noszą skąpe ubranie i jakieś ozdoby z kości, nieraz część pancerza. Ich magowie są obwieszeni magicznymi naszyjnikami i zakrywają głowy charakterystycznymi kapturami ze skór innych zwierząt.
Każdy gnoll ma bardzo krótki, wiszący ogon o długiej sierści.
Chociaż nie widać tego na pierwszy rzut oka, gnolle są blisko spokrewnione z trollami i gnomami, od których zresztą pochodzi ich nazwa.
Osobowość: wroga
Inne informacje: Bojowe, uparte i agresywne stworzenia. Tygodniami
tropią zabłąkane wilki, żeby posmakować ich mięsa i zdobyć kilka kości
do ozdoby. Jeśli cię dopadną, nie zostawią żadnych szczątków, wszystko
jakoś wykorzystają. Tylko samce polują, samice, zajmujące się młodymi,
nie wychodzą z ukrycia. Trudno określić jak rozwinięta to rasa. Wiadomo,
że nie mają nawet własnego, pełnego języka, jednak tworzą prymitywną,
ciężką broń, budują lekkie pancerze z tych należących do ich ofiar, a
nawet niektóre (magowie) umieją użyć zaklęcia pozbawiającego czasowo
magicznej mocy. Mają bardzo wyczulone zmysły i szybko podążają tropem
przyszłych ofiar. Stwarzają wielkie niebezpieczeństwo, jeśli złapią cię
pozbawionego mocy przez maga. Zwykle nie polują w pojedynkę, częściej w
grupach od trzech do nawet dziesięciu osobników. Należy trzymać się z
dala od osłabiających magów oraz od samic, które w ataku szału odgryzą
ci głowę żeby obronić młode.
Górskie gnolle nigdy nie opuszczają wyzszych partii gór.
Górskie gnolle nigdy nie opuszczają wyzszych partii gór.
Rozmnażanie: Okres godowy przypada na koniec wiosny
Żywi się: Mięsem wszelkiego rodzaju, lecz szczególnie przepadają za wilczym.
Żywi się: Mięsem wszelkiego rodzaju, lecz szczególnie przepadają za wilczym.
Najczęściej przebywa w: Góry (wyższe części)
Szansa na spotkanie: 1 na 20
Niebezpieczeństwo: 67%
Aby mieć szansę na przeżycie pojedynku należy mieć min.: 170 pkt. szybkości, 190 pkt. wytrzymałości, 180 pkt. siły, 150 pkt. zwinności, 140 pkt. skoków, 220 pkt. inteligencjiNiebezpieczeństwo: 67%
Można zaadoptować: nie
Scylliw
Wygląd: Olbrzym
posiada siedem długich głów mających po
kilkanaście metrów. Przypomina odrobinę wyglądem hydrę, jednakże jego
szczęki mają większą rozwartość, a głowy przypominają bardziej węże z
wieloma żabimi oczami.Wszystkie z nich wyrastają z głowy olbrzymki o
ślepych, złotych oczach. Jej szczupły język jest tak samo długi jak jej
ręka, przez co często owija go wokół ofiary. Posiada ludzkie ręce,
jednak nóg już nie. Jest od pasa w dół przytwierdzony do dna.
Osobowość: wroga
Inne informacje: Żyje w Opuszczonym Jeziorze i sieje postrach w całej okolicy. Każda żywa
istota stara się przed nim uciec, lecz we większości przypadków to się
nie udaje, gdyż olbrzym posiada siedem długich głów mających po
kilkanaście metrów. Dopiero przy ostatecznym ataku wynurza się do połowy. Jest niezwykle łakomy, ale i za razem dość
inteligentny. Zjada w całości.
Rozmnażanie: Nie rozmnaża się.
Żywi się: mięsem
Żywi się: mięsem
Najczęściej przebywa w: Opuszczonym Jeziorze
Szansa na spotkanie: 1 na 30
Niebezpieczeństwo: 90%
Aby mieć szansę na przeżycie pojedynku należy mieć min.: 360 pkt. szybkości, 300 pkt. wytrzymałości, 360 pkt. siły, 280 pkt. zwinności, 220 pkt. skoków, 340 pkt. inteligencji
Niebezpieczeństwo: 90%
Aby mieć szansę na przeżycie pojedynku należy mieć min.: 360 pkt. szybkości, 300 pkt. wytrzymałości, 360 pkt. siły, 280 pkt. zwinności, 220 pkt. skoków, 340 pkt. inteligencji
Można zaadoptować: nie
DoCuMa
Wygląd: Ta ludzka dziewczynka jest niska i szczupła. Jej długie, białe włosy sięgają jej niemalże do pośladków i przypominają pajęczynę. Skóra DoCuMy ma siny kolor i nie barwi się na różowo. Usta ma wręcz fioletowe. Spojrzenie puste, oczy jasne. Spowita w jasną sukienkę. Dookoła niej często unosi się zimna, jasna mgła. Pomimo przerażającego wyglądu nigdy nie budzi strachu w wilkach przybywających do Doliny. Dzieje się tak za sprawą czaru.
Osobowość: wroga
Inne informacje: Dziewczynka, która zbyt długo przebywała w Dolinie Cudów i Marzeń
zaczęła nazywać siebie po prostu DoCuMą. Chowa się za drzewami i uważnie
obserwuje każdego, kto tam zawita, a w razie sytuacji, w której dany
wilk chciałby odejść, ta zrobi wszystko, by tylko został. Nie znosi
samotności, gdyż od wieków nie miała nikogo. Teraz, gdy w końcu ktoś
odkrył jej wymiar, chce zatrzymać tylko i wyłącznie dla siebie więcej
osób, które do końca swojego życia musiałyby się z nią bawić, bez
możliwości powrotu do domu...
Rozmnażanie: Nie rozmnaża się.
Żywi się: duszami i marzeniami
Żywi się: duszami i marzeniami
Najczęściej przebywa w: Dolina Cudów i Marzeń
Szansa na spotkanie: 1 na 1000
Niebezpieczeństwo: 60%
Niebezpieczeństwo: 60%
Aby mieć szansę na przeżycie pojedynku należy mieć min.: 80 pkt. szybkości, 120 pkt. wytrzymałości, 80 pkt. siły, 270 pkt. zwinności, 130 pkt. skoków, 210 pkt. inteligencji
Można zaadoptować: nie
Można zaadoptować: nie
Tantibus
Wygląd: Jest
to istota podobna do cienia, w nocy niemalże
niewidoczna. Mniejsza od wilka, porusza się na czworakach lub na
tylnych łapach. Przypomina połączenie małpy, człowieka i wilka, z
którego unosi się czarny dym, przez co ciężko dokładniej określić jego
sylwetki. Ma szeroki uśmiech z rzędem białych zębów i sześć lśniących na
czerwono oczu. Zdaje się nie posiadać szyi.
Osobowość: wroga
Inne informacje: Tantibus to łacińskie słowo, które po przetłumaczeniu znaczy nie nic
innego, jak "koszmar". Czuwa nad wilkami mającymi koszmary, choć przez czarne
noce są niemalże niewidoczne. Ich zachowanie można przyrównać do małp,
choć Tantibusy wydają z siebie dźwięki podobne do cichego syczenia.
Śpiący wilk go nie zobaczy, choć raz na jakiś czas może go ujrzeć w
swoich urojeniach sennych.
Rozmnażanie: Rozmnaża się praktycznie przez cały rok za pomocą magii.
Żywi się: koszmarami
Żywi się: koszmarami
Najczęściej przebywa w: Jaskinie w watasze
Szansa na spotkanie: 1 na 100
Niebezpieczeństwo: 20%
Aby mieć szansę na przeżycie pojedynku należy mieć min.: 80 pkt. szybkości, 80 pkt. wytrzymałości, 20 pkt. siły, 80 pkt. zwinności, 50 pkt. skoków, 20 pkt. inteligencji
Niebezpieczeństwo: 20%
Aby mieć szansę na przeżycie pojedynku należy mieć min.: 80 pkt. szybkości, 80 pkt. wytrzymałości, 20 pkt. siły, 80 pkt. zwinności, 50 pkt. skoków, 20 pkt. inteligencji
Można zaadoptować: nie
Dwelling
Wygląd: Dwelling przypomina wyglądem połączenie jaszczurki wodnej z człowiekiem. Biega na czterech łapach zakończonych długimi, wymoczonymi palcami. Skórę ma fioletowo-zieloną. Głowę połączoną z tułowiem porastają okazałe małżowiny uszne. Nie posiada oczu. Ma okrągły, zaśliniony pysk z długimi kłami. Ponadto posiada długi ogon z płetwą. Jest trzy razy większy od dorosłego wilka.
Osobowość: wroga
Inne informacje: Dzikie zwierzę czające się za krzakami lub we wodzie, będące zawsze
gotowe do ataku. Powstało przy pomocy zanieczyszczeń tworzonych przez
ludzi, a gdy nauczyło się żyć na lądzie udało się na tereny zamieszkałe
przez Magiczne Wilki i na nie poluje. W razie głodu i nieudanych polowań
kończy na jedzeniu gadów, ryb czy po prostu śmieci zostawianych w
okolicach Miasta.
Rozmnażanie: Okres godowy przypada w każdą wiosnę.
Żywi się: mięsem, rybami, gadami, zanieczyszczeniami
Żywi się: mięsem, rybami, gadami, zanieczyszczeniami
Najczęściej przebywa w: Świat Mroku, Wataha Asai, Miasto, Zielony Las
Szansa na spotkanie: 1 na 500
Niebezpieczeństwo: 60%
Aby mieć szansę na przeżycie pojedynku należy mieć min.: 200 pkt. szybkości, 120 pkt. wytrzymałości, 180 pkt. siły, 220 pkt. zwinności, 130 pkt. skoków, 120 pkt. inteligencji
Niebezpieczeństwo: 60%
Aby mieć szansę na przeżycie pojedynku należy mieć min.: 200 pkt. szybkości, 120 pkt. wytrzymałości, 180 pkt. siły, 220 pkt. zwinności, 130 pkt. skoków, 120 pkt. inteligencji
Można zaadoptować: nie
Wrath
Wygląd: Porusza
się na czterech, długich łapach. Głowa porośnięta w okolicach szyi
futrem jest gołą czaszką, z której wyrastają dwa rogi (podobne do
kozich). Posiada złote, złowieszcze oczy. Część jego pleców wygląda na w
połowie wykształconą kolejną, obumarłą głowę. Ma długi, szczupły ogon,
na końcu którego znajduje się szczęka pozbawiona oczu. Jest
czterokrotnie większy od dorosłego wilka.
Osobowość: wroga
Inne informacje: Kolejny mutant, tym razem jeden z najsilniejszych i najszybszych. Mimo
mało inteligentnego wyglądu bardzo trudno go przechytrzyć (to jest dowód
na to, że trzeba docenić każdą konkurencję i nie przeceniać swoich
możliwości). Wykorzystuje to i atakuje używając całej swojej siły, za
równo pazurami, jak i zębami czy główką wielkości głowy dorosłego wilka,
którą ma zwieńczony ogon.
Rozmnażanie: Okres godowy przypada w każdą wiosnę.
Żywi się: mięsem
Żywi się: mięsem
Najczęściej przebywa w: Świat Mroku, Mroczny Las, Wataha Asai, Most Nieskończoności, Zielony Las
Szansa na spotkanie: 1 na 600
Niebezpieczeństwo: 70%
Aby mieć szansę na przeżycie pojedynku należy mieć min.: 350 pkt. szybkości, 190 pkt. wytrzymałości, 350 pkt. siły, 210 pkt. zwinności, 110 pkt. skoków, 200 pkt. inteligencji
Niebezpieczeństwo: 70%
Aby mieć szansę na przeżycie pojedynku należy mieć min.: 350 pkt. szybkości, 190 pkt. wytrzymałości, 350 pkt. siły, 210 pkt. zwinności, 110 pkt. skoków, 200 pkt. inteligencji
Można zaadoptować: nie
Obscura
Wygląd: Najprawdziwszy mutant, który zamiast głowy posiada wielkie, załzawione
oko dwa inne znajdują się nieco niżej, a szczęki znajdują się wzdłuż
brzucha. Nogi wyglądają nieco jak łapy wilka, jedna ręka kończy się
czymś na wzór szczypiec kraba, a druga przypomina nieco macki. Pozornie przypomina człowieka. Ma siną skórę przypominającą topielca.
Osobowość: wroga
Inne informacje: Obscura
jest niezwykle szybka, inteligentna i nieprzewidywalna. Nigdy nie wiesz,
kiedy na nią trafisz i w którym momencie zaatakuje.
Rozmnażanie: Okres godowy przypada w każdą wiosnę.
Żywi się: mięsem
Żywi się: mięsem
Najczęściej przebywa w: Świat Mroku, Wataha Asai, Most Nieskończoności
Szansa na spotkanie: 1 na 2500
Aby mieć szansę na przeżycie pojedynku należy mieć min.: 370 pkt. szybkości, 320 pkt. wytrzymałości, 350 pkt. siły, 310 pkt. zwinności, 300 pkt. skoków, 350 pkt. inteligencji
Niebezpieczeństwo: 95%
Aby mieć szansę na przeżycie pojedynku należy mieć min.: 370 pkt. szybkości, 320 pkt. wytrzymałości, 350 pkt. siły, 310 pkt. zwinności, 300 pkt. skoków, 350 pkt. inteligencji
Niebezpieczeństwo: 95%
Można zaadoptować: nie
Masz pomysł na nową rasę mieszkańca terenów Watahy Magicznych Wilków?
Opisz i wyślij mi go koniecznie!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz