Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

Levele

Co zrobić, aby zostać "prawą łapą" Alfy bądź uzyskać inne wyższe stanowisko czy tytuł? Tutaj są podane wszystkie niezbędne informacje.
Należy zdobywać punkty, by zyskiwać coraz wyższe levele i lepszą reputację. Każdy tytuł jest dwuczłonowy. Pierwszy ma związek tylko i wyłącznie z ilością pkt., a drugi również z żywiołem przewodnim wilka.

Level (tytuł) - Polega to na tym że tym więcej punktów tym większy poziom. Co określoną ilość punków zdobywacie poziom i przypisany do niego, unikalny tytuł.

PIERWSZY CZŁON

Uwaga! Poniższa numeracja jest przesunięta o jeden numer, co znaczy, że lvl 1 to tak naprawdę lvl 0.
  1. Nieznajomy dla nieznajomych (poniżej 70 pkt.)
  2. Miłośnik świata (70 pkt.)
  3. Wzorowy uczeń (130 pkt.)
  4. Nieszczery smutek (180 pkt.)
    Bonus do levelu 3: 20 SG LUB Naszyjnik Prawdy LUB Eliksir Szczęścia
  5. Niestandardowy przyrodnik (220 pkt.)
  6. Znany drzewom (260 pkt.)
  7. Poszukiwacz przygód (300 pkt.)
    Bonus do levelu 6: Eliksir Płodności LUB Pierścień Niezgody LUB Amulet Przyjaźni
  8. Prawdziwa radość (330 pkt.)
  9. Bratnia dusza (360 pkt.)
  10. Wojownik z krwi i kości (390 pkt.)
    Bonus do levelu 9: 40 SG LUB Złoty Pył LUB Eliksir Ognia
  11. Wybitny artysta (420 pkt.)
  12. Żołnierz prawości (450 pkt.)
  13. Król polowań (480 pkt.)
    Bonus do levelu 12: Magiczny Flet LUB Pierścionek Zaręczynowy LUB Kryształki Niewidzialności
  14. Walczący z mrokiem (510 pkt.)
  15. Fantastyczny szpieg (540 pkt.)
  16. Nieustająca pomocna łapa (570 pkt.)
    Bonus do levelu 15: 60 SG LUB Eliksir Zmiany Stosunków LUB Wilczy Pazur
  17. Rosnąca potęga (600 pkt.)
  18. Po stałym gruncie stąpający (630 pkt.)
  19. Przyszłość przyszłości (650 pkt.)
    Bonus do levelu 18: Medalion Hipnozy LUB Medalion Wizji LUB Bransoletka Życzeń
  20. Rozeznany we wszystkim (670 pkt.)
  21. Idealny mentor (700 pkt.)
  22. Głośna osobistość (720 pkt.)
    Bonus do levelu 21: Eliksir Miłości LUB Medalion Siły LUB 80 SG
  23. Doświadczony życiowo (750 pkt.)
  24. Cudowny nauczyciel (780 pkt.)
  25. Perełka całego regionu (810 pkt.)
    Bonus do levelu 24: Kula Zeusa LUB Medalion Śmierci LUB Kolczyki Żywiołu
  26. Wykształcony adept (840 pkt.)
  27. Zapisany na kartach historii (870 pkt.)
  28. Autorytet kolejnych pokoleń (900 pkt.)
    Bonus do levelu 27: Eliksir Życia LUB Eliksir Wiecznej Młodości LUB 100 SG
  29. Wszechobecna gwiazda Peralli (930 pkt.)
  30. Chodząca legenda (960 pkt.)
  31. Materiał na przywódcę (+1000 pkt.)
    Bonus do levelu 30: Medalion Nieśmiertelności LUB możliwość bycia automatycznie partnerem Alfy LUB możliwość napisania legendy z Twoim wilkiem w roli głównej
DRUGI CZŁON
Drugi człon tytułu ma również wpływ na ilość pkt., aczkolwiek w nieco innej skali. Pierwszy level ma się do uzyskania 300 pkt., drugi od 300, a trzeci od 600. Jak widać są one powiązane z żywiołem przewodnim, dzięki czemu niemalże każdy wilk uzyskuje wyjątkowy tytuł.
Tymczasowo nie ma wyższych leveli związanych z żywiołem, gdyż nikt nie uzyskał 900 pkt. Gdy będzie powyżej 3 takich wilków, wówczas stworzę wyższe levele.

POWIETRZE/WIATR/TLEN
  1. Skrzydlaty Kundel (do 300 pkt.)
  2. Lotnik z Przestworzy (300 pkt.)
  3. Ulubieniec Wiatru (600 pkt.)

    OGIEŃ/LAWA/GORĄCO/ŻAR
  1. Tlący się Żar
  2. Figlarny Płomyk
  3. Kochanek Ognia

    WODA/DESZCZ
  1. Smakosz Pływania
  2. Obserwator Deszczu
  3. Przyjaciel Wody

    ZIEMIA/NATURA/LAS
  1. Sojusznik Ziemi
  2. Znawca Lasu
  3. Zwierzchnik Natury

    ENERGIA/PIORUNY/BURZA
  1. Energiczna Iskierka
  2. Prędki Niczym Piorun
  3. Władca Gromów

    CIEMNOŚĆ/MROK/NOC
  1. Stronnik Nocy
  2. Słabość Koszmarów
  3. Towarzysz Cieni

    ŚWIATŁO/SŁOŃCE/DZIEŃ
  1. Mały Promyczek
  2. Potomek Słońca
  3. Rozbłyskające Światło
CZAS
  1. Kronikarz Przeszłości
  2. Wspomnienie Przyszłości
  3. Podróżnik Czasu

    HARMONIA/SPOKÓJ/CISZA
  1. Oaza Spokoju
  2. Medytujący Mnich
  3. Pomocnik Harmonii
CHAOS/NIEZGODA
  1. Sympatyk Niepogody
  2. Adorator Nieprzyjaźni
  3. Protektor Chaosu
ŚMIERĆ
  1. Wyznawca Krwi
  2. Wizja Cierpienia
  3. Ulubieniec Śmierci

    MIŁOŚĆ/PRZYJAŹŃ
  1. Pasjonat Bliskich Znajomości
  2. Mały Amorek
  3. Zwolennik Miłości
ILUZJA/ZŁUDZENIE/MAGIA
  1. Tęskny Innego Świata
  2. Marzyciel Złudzenia
  3. Czarodziej Iluzji

    POGODA
  1. Tancerz Chmur
  2. Malarz Nieba
  3. Pan Pogody
UMYSŁ
  1. Podglądacz Myśli
  2. Niszczyciel Wspomnień
  3. Figlarz Umysłu

Jak zdobyć punkty?
Dostajemy za:
  • pisanie opowiadań (od +10 pkt. do +30; jest to zależne od długości i ogólnej jakości tekstu),
  • udział we wszelakich konkursach, do których bardzo zapraszam (wynagrodzenie jest podane przy poszczególnych konkursach i konkursach sezonowych),
  • udział w przygodach, do których również gorąco zapraszam (wynagrodzenie jest podane przy poszczególnych przygodach),
  • odzywanie się na czacie oraz pomoc innym członkom (od +3 do +15 pkt.),
  • nowe pomysły na zmiany na blogu (od +5 do +20 pkt.),
  • udział w wszelakich innych promocjach, np. zapoznaniu.

Tracimy za:
  • niekulturalne odzywanie się na czacie (od -10 do -30 pkt.),
  • notoryczne łamanie regulaminu (od -10 do -50, może się to skończyć nawet wyrzuceniem z watahy),
  • krytykowanie opowiadań jest przyjmowanie, jednak "hejtowanie" już nie (od -20 do -30 pkt.)
  • "odgapianie" cudzych pomysłów, a nawet całych opowiadań i podpisywanie się pod nimi (od -30 do -50 pkt.),
  • przesadne używanie wulgaryzmów (od -5 do -15 pkt.).


Ponadto za duży staż można otrzymać nagrody!
 Ostatnia aktualizacja: 15.07.2018 r.
6 miesięcy: Lampka Motyla
1 rok: Błękitne Oko
2 lata: Błękitny Napój
3 lata: Eliksir Życia
4 lata: Kula Zeusa
5 lat: Medalion Nieśmiertelności

3 komentarze:

  1. Witaj, przepraszam że pytam, ale chciałabym się spytać czy mogłabym "zgapić" nazwy leveli do mojej watahy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie udzielam na to zgody. Możesz jedynie wymyślić własne, kompletnie nowe.

      Usuń