Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

Wakacyjna sztafeta

AKTUALNY ROZKŁAD
Publikacje spontaniczne, acz regularne. Kończymy serie zaczęte w wakacje.
Aktualnie nie można się zapisywać do sztafet! Należy czekać do czerwca na wybór na rok 2018.


W wielkim skrócie
Chodzi o zrobienie regularnej serii opowiadań na WMW, do którego będzie stały program, zupełnie jak ten telewizyjny. Przykład:
23.07
4:00: seria 1: "Jedenjedenjeden", część 1
8:00: wszystkie inne opowiadania, które mi nadesłano, niezwiązane ze sztafetą
12:00: seria 2: "Dwadwadwa", część 1
16:00: wszystkie inne opowiadania, które mi nadesłano, niezwiązane ze sztafetą
20:00: seria 3: "Trzytrzytrzy", część 1
24:00: wszystkie inne opowiadania, które mi nadesłano, niezwiązane ze sztafetą

24.07
4:00: seria 1: "Jedenjedenjeden", część 2
8:00: wszystkie inne opowiadania, które mi nadesłano, niezwiązane ze sztafetą
12:00: seria 2: "Czteryczterycztery", część 2
16:00: wszystkie inne opowiadania, które mi nadesłano, niezwiązane ze sztafetą
20:00: seria 3: "Trzytrzytrzy", część 2
24:00: wszystkie inne opowiadania, które mi nadesłano, niezwiązane ze sztafetą

Czym są owe "serie/sztafety"?
To coś w rodzaju przygód, jednakże nie są one luźnym pomysłem i mają ustaloną fabułę. Udział może brać w jednym od 3 do 10 postaci. Każdy wilk może brać jednocześnie udział w 5 seriach (zgłoszenie samej chęci wzięcia udziału w wybranej akcji również liczy się jako seria aktywna). Każdy z członków może zaproponować własne pomysły, wraz z fabułą czy wymogami. Wówczas to oni trafiają na stanowisko "organizatora".
Na start chciałabym Wam podsunąć 10 tematów na serie. To, czy się pojawią zależy od Waszej decyzji, czy projekt będzie realizowany.
Planowane są również serie łączone z innymi stadami!

Kim jest organizator?
Jest to osoba, która zdecydowała się panować nad całą sytuacją. W jakim sensie? Otóż musicie się zorganizować sami. Począwszy od kolejki pisania, a skończywszy na porozumiewaniu się przed publikacją. To po prostu taki jakby szef. Nie musi on być przywódcą w opowiadaniu.

Kiedy pojawią się same tematy?
Kiedy zdecydujemy, czy sztafeta się odbędzie. Jeśli będziecie za, najwcześniej za ok. tydzień, najpóźniej na początku maja.
Przykładowy temat:
Od kiedy można pisać?
Od momentu zebrania pełnego zespołu. Jeszcze przed rozpoczęciem wakacji możecie tworzyć (ba! jest to wręcz wskazane), wysyłając sobie poszczególne części między sobą na Howrse/przez e-mail oraz do mnie, bym mogła skontrolować, czy wszystko jest w porządku. Która grupa jest najlepiej zorganizowana, ta trafia na początek wakacyjnego grafiku. Wcześniej każda z części nie jest publikowana.

Jak wygląda sam dobór grafiku?
Decyduję, jak będą wyglądać jego proporcje tydzień przed. Czyli np. jeśli dostanę w ostatnim czasie 8 opowiadań zwykłych, a tylko 2 na sztafetę, wówczas wychodzi na to, że 80% będzie tymi właśnie innymi op., a 20% sztafetą. Czyli na dzień 3 op.: 2 normalne, 1 na sztafetę; godziny publikacji to 8:00, 16:00 i 24:00.
To, która sztafeta dostanie akurat swoją kolej zależy od ilości części (a raczej %, w jakiej jest ukończona) oraz ustalonej częstotliwości publikacji. Muszą się wyrobić z wysyłaniem opowiadań jeszcze przed ustalonym dniem publikacji.

Co jeśli jakaś z grup spóźni się z daną częścią?
Wypada z kolejki. Jej miejsce zajmuje inna, jeszcze niepublikowana (lub z zawieszoną publikacją, jeśli również "wypadła"). Może wrócić dopiero, kiedy napisze dość dużo op., by zająć cudze miejsce.

Jak wygląda pisanie serii z innym stadem?
Na tamto stado również wjeżdża coś w rodzaju sztafet. Wówczas również trzeba się zorganizować z chętnymi członkami owej watahy. Oni publikują swoje op. na swoim blogu, my na swoim. Z tym, że jeśli np. część 1, 3, i 6 z kolejki należy do członka WMW, to na końcu cz. 1 jest link do drugiej (tej na tym innym blogu, weźmy na to na CK) oraz na początku trzeciej. Na CK na początku tej drugiej jest link do pierwszej oraz na końcu do trzeciej. Jako, że WMW ma tylko część 3 i 6, a CK 4 i 5, to również pojawią się wszystkie linki przy poprzedniej części (czyli w tym przypadku jest to część trzecia: tam, na jego końcu, pojawi się link do części 4 i 5 oraz na początku szóstej).

Czy mogę stworzyć serię wspólną z moją watahą?
Możesz, ale pod warunkiem że pracujesz sprawnie (czyli jesteś w stanie ogarnąć wszystkie grafiki tak, aby współgrały z WMW) i Twój blog jest aktywny.
TEMATY
 (wybór na rok 2017)
Oczekujące
Ukryte królestwo
Opis: Seria integracyjna z Czarnym Królestwem.
Fabuła: Po odejściu grupy, która wybiera się do Białego Królestwa, ustalono, iż Alexander wybierał się na północny wschód. Jako, że ustalono nagrodę za odnalezienie go, wilki zdecydowały, iż podążą w ślad za nim. To jednak doprowadziło ich do dość niespodziewanego odkrycia. Jak się okazało, od kilku lat w ukryciu przed Białym Królestwem buduje się Czarne Królestwo. Tam również ukrył się Alexander. Dowiedzenie się prawdy o polityce władcy stolicy było zdecydowanie wstrząsającym przeżyciem. Dodatkowa świadomość, iż ukrywa przed podwładnymi naprawdę wiele mrocznych tajemnic, pobudziła dodatkową ciekawość wilków WMW. To, czy zdecydują się przekonać członków Czarnego Królestwa (którzy nie chcą, by ktokolwiek się o nich dowiedział, szczególnie, że zostali niegdyś wygnani ze stolicy i muszą się ukrywać) do dyskretnego dochodzenia i czy wydadzą królewskiego syna, zależy już tylko od nich...
Organizator: Avrille (Kai, Severus i Alexander)
Wymagania: pisanie op. na min. 50 linijek, min. 20 pkt. z każdej umiejętności (prócz mocy)
Wymagana ilość wilków: 10
Przewidywana ilość części: 30
Częstotliwość publikacji: raz na 3 dni
Nagrody: 30 pkt. za op.; opcjonalne hojne wynagrodzenie od Glorego
Status: oczekujący

Zgłoszone wilki:
  1. Kai (WMW)
  2. Sohara (WMW)
  3. brak
  4. brak
  5. brak
  6. brak
  7. brak
  8. brak
  9. Alexander (CK)
  10. Severus (CK)

Za purpurowymi krzewami róż
Opis: Seria integracyjna z Watahą Purpurowej Róży.
Fabuła: Wilki patrolujące okolicę całkowicie przypadkiem trafiły na trop wskazujący na to, że nieopodal znajduje się jakieś obce stado. Natychmiast zorganizowano komitet powitalny, jednak uzbrojony w razie, jakby okazało się, że owe stado jest wrogo nastawione. Szybko jednak okazało się, że są to w dużej mierze dziwacy, których tajemniczą mowę trudno zrozumieć. Wiadomo było również, że strzegą pewnego sekretu, a ten do najbielszych nie należał. Teraz w łapach wilków, które ugrzęzły na ich terenach (a dokładniej zostały siłą zatrzymane pod pretekstem gościnności), jest zadecydowanie o tym, czy widzą w nich przyjaciół, czy wrogów.
Organizator: Avrille (Suzanna)
Wymagania: pisanie op. na min. 40 linijek, min. 30 pkt. inteligencji
Wymagana ilość wilków: 8
Przewidywana ilość części: 24
Częstotliwość publikacji: raz na 3 dni
Nagrody: 25 pkt. za op.
Status: oczekujący

Zgłoszone wilki:
  1. Suzanna (WMW)
  2. Dante (WMW)
  3. brak
  4. brak
  5. brak
  6. brak
  7. brak
  8. brak
Wyprawa do stolicy
Opis: W WMW znalazły się wilki, które od dawna marzą wybrać się do stolicy magicznych wilków, legendarnego Białego Królestwa, którego od wieków mury są ukryte pod zaklęciem ochronnym. Nikt, kto nie umie używać czarów, nie dostanie się tam, jednak każdy szczęściarz, który tam trafi, ma wrażenie przeniesienia się do przeszłości. Świat za murami miasta przypomina fantastyczne zderzenie średniowiecza, nowożytności i współczesności. Sklepy oferują praktycznie wszystko... Ulicami przemieszczają się nie tylko wymyślne pojazdy, ale i również setki, tysiące najróżniejszych fantastycznych istot. Nigdy nie narzeka się tam na nudę. Należy pamiętać jednak o tym, że droga tam jest daleka, a za każde przewinienie grozi surowa kara. Opcjonalnie seria integracyjna z Czarnym Królestwem.
Fabuła: Pierwszym krokiem do wcielenia odwiecznego marzenia w życie, było przybycie do watahy tajemniczego przybysza, który poinformował ich, iż od lat poszukiwany jest królewski syn, Alexander. Niektóre z wilków pojęły, że ów nieznajomy, który przybył niegdyś wraz z niejaką Kirą do WMW, był w rzeczywistości zaginionym szlachcicem. Wilk, który im to uświadomił, okazał się być strażnikiem z Białego Królestwa. W zamian za informację o tym, iż Alexander zawitał w WMW, wskazał im kierunek, w który należy zmierzać, by trafić do stolicy i odszedł. Niedługo potem zebrano grupę chętnych i ruszyli... Po drodze spotkało ich wiele przygód, jednak największe zaskoczenie czekało na nich w Białym Królestwie. Z już pełnoletnim wnukiem nieśmiertelnego króla, Karusem Glorym I, działy się od jakiegoś czasu niepokojące rzeczy. Nie zachowywał się zdecydowanie normalnie. Prócz nieco przerażającego zachowania, wilki z WMW odkryły, iż knuje intrygę przeciwko wszystkim mieszkańcom... Wraz z generałem Białego Królestwa, nazywanym Cerberem, muszą dowiedzieć się o źródle takiej zmiany i zapobiec katastrofie...
Organizator: Avrille (Suzanna)
Wymagania: pisanie op. na min. 50 linijek, min. 20 pkt. z każdej umiejętności (prócz mocy); posiadanie wymienionych monet na przynajmniej 10 Bellos (1 Bellos = 6 SG/5 Bellos = 1 ZK)
Wymagana ilość wilków: 10
Przewidywana ilość części: 50
Częstotliwość publikacji: codziennie
Nagrody: 30 pkt. za op.; możliwość zakupienia niedostępnych w WMW przedmiotów
Status: oczekujący

Zgłoszone wilki:
  1. Yuki (WMW)
  2. Suzanna (WMW)
  3. Navri (WMW)
  4. Sohara (WMW)
  5. brak
  6. brak
  7. brak
  8. brak
  9. brak
  10. Cerber (BK)

Klub (Nie)spokojnej Starości
Opis: Starsza część WMW postanowiła założyć... Klub (Nie)spokojnej Starości. Mogą dołączyć do niego wszystkie wilki w wieku powyżej 6 lat, jednak nie należy się po nim spodziewać siedzenia i grania w warcaby...
Fabuła: "Hej, ekipa! Dzisiaj idziemy tropem pradawnych elfów!" - tymi słowami dzień po założeniu Klubu powitał Kai swoich nowych-starych przyjaciół. Jak powiedział, tak zrobili. To jednak zaprowadziło ich do pradawnego, podziemnego miasta, w którym o każdej pełni dusze potężnych elfów zmartwychwstają. Członkowie Klubu mieli okazję akurat trafić do pozornie wspaniałej krainy o tej porze. Od tej pory wszystko, co ich tam zachwycało, stało się wprost przerażające...
Organizator: Avrille (Kai)
Wymagania: wilkiem w nieco podeszłym wieku (od 6 lat do 20), pisanie op. na min. 40 linijek
Wymagana ilość wilków: 3, później może się dołączyć więcej (należy napisać o tym do organizatora)
Przewidywana ilość części: 12
Częstotliwość publikacji: raz na 3 dni
Nagrody: 25 pkt. za op.
Status: oczekujący

Zgłoszone wilki:
  1. Kai
  2. Dante
  3. brak
 
Głodny wilk, to zły wilk
Opis: Głodny wilk, to zły wilk. Niestety, ale grupy polowań się obijały, więc trzeba było zwerbować nowych członków. Czy się sprawdzą? Część postanowiła wziąć się w garść i regularnie pracować, by zebrać właściwą ilość zapasów na zimę.
Fabuła: Wilki gromadzą zapasy już nie tylko na zimę, ale i również na zbliżające się zło. Nadciągają burzowe chmury... Co się wydarzy? Czyżby nadciągała największa i najokrutniejsza wojna, jaką świat widział? Jak sobie z tym poradzą członkowie owej grupy? Będą próbowali zdusić czy jeszcze wzniecić ogień? Jak sprawdzą się ich umiejętności polowania? Z dnia na dzień zostaną wezwani do pomocy w wyrabianiu broni. Napięcie wzrasta, robi się coraz goręcej. Już wiedzą, że ta wojna nie uniknie wielu ofiar. Nerwy tym spowodowane utrudniają polowania dla stada, które mieści blisko 200 członków... Jak to wszystko się skończy?
Organizator: (poszukiwany!)
Wymagania: pisanie op. na min. 40 linijek; w każdym musi się pojawić motyw polowania
Wymagana ilość wilków: 6
Przewidywana ilość części: 60
Częstotliwość publikacji: codziennie
Nagrody: 25 pkt. za op.
Status: oczekujący

Zgłoszone wilki:
  1. Yuki
  2. Sohara
  3. Karou
  4. brak
  5. brak
  6. brak

Człowieczeństwo
Opis: Grupa wilków decyduje o wznowieniu działania zespołu muzycznego "Brunatne Lilie". Początki bywają trudne, ale zrobią wszystko, by plan się powiódł.
Fabuła: Aurelliah nie umie śpiewać, ale jest ambitna. Chce przywrócić sobie chociażby krztę dawnego człowieczeństwa otaczając się nim na tyle, ile tylko potrafi, a tak ludzki pomysł na założenie zespołu zdaje się być pomysłem wręcz idealny. Nie obywa się również bez komplikacji w postaci wilków, które uważają ową ideę za niepoważną lub zwyczajnie głupią, bo w końcu wszystko, co pochodzi z Miasta jest zwyczajnie złe. Szczególnie, że powoli zbliża się wojna...
Organizator: Avrille (Aurelliah i Mr. Biscuit)
Wymagania: pisanie op. na min. 40 linijek
Wymagana ilość wilków: 4
Przewidywana ilość części: 20
Częstotliwość publikacji: co 3 dni
Nagrody: 25 pkt. za op.
Status: oczekujący

Zgłoszone wilki:
  1. Aurelliah
  2. Karou
  3. brak
  4. brak

Wielka Wojna
Opis: Zbliża się Wielka Wojna ludzko-magiczna...
Fabuła: Któregoś dnia, całkowicie przypadkowo, pewien wilk kręcący się w okolicach płotu przy Mieście, sprowadził na tereny Watahy Magicznych Wilków kłusownika. Udało się go odegnać, jednak nikt nie spodziewał się tego, że ktokolwiek w Mieście uzna jego bajdurzenie o dzikich pieskach, mieszkających w tak zwanym Przeklętym Lesie, które rzucają potężne czary. Już o świcie nad terenem Watahy Magicznych Wilków przeleciał helikopter, z którego wysiedli ludzie, chcący przeprowadzić na nich badania. Niedługo potem pojawiło się ich więcej... a to oznaczało wojnę.
Wojnę, która już na zawsze odmieni losy ludzi i wszelakich fantastycznych istot.
Organizator: Avrille (Suzanna)
Wymagania: pisanie op. na min. 40 linijek, min. 30 pkt. z każdej umiejętności (prócz mocy)
Wymagana ilość wilków: 10
Przewidywana ilość części: 50
Częstotliwość publikacji: codziennie
Nagrody: 30 pkt. za op.
Status: oczekujący

Zgłoszone wilki:
  1. Suzanna
  2. Yuki
  3. Dante
  4. brak
  5. brak
  6. brak 
  7. brak
  8. brak
  9. brak
  10. brak


Trwające
Publikowane
Ostatnie tchnienie młodości
Opis: Szczeniaki, póki są młode, pragną przeżyć jak najwięcej przygód. Nie ważne jakich. Byleby coś się działo. To właśnie spowodowało, że miały okazję odbyć podróż, której długo nie zapomną...
Fabuła: Szczeniaki, czy może już nastolatki, zgodnie zdecydowały się uciec z watahy. Gdzie? To nieistotne. Podróż przysporzyła im wiele kłopotu, ale koniec końców dotarli do wielu tajemniczych miejsc. Kto postawił tę spróchniałą świątynię i czy w niej straszy? Kto próbował zaatakować grupkę i dlaczego? Kim są ci ludzie, którzy zamieszkują wioskę przypominającą miejsce z kompletnie innej epoki? To właśnie podczas tej wyprawy okaże się, kto ma największą wolę przetrwania, nie boi się trudnych sytuacji, zachowa zimną krew i rozwiąże zagadkę. Może osiągną to wszystko wspólnymi siłami?
Organizator: JeffKiller (Aokigahara)
Wymagania: bycie szczeniakiem (wiek do 2,5 roku), pisanie op. na min. 40 linijek
Wymagana ilość wilków: 5
Przewidywana ilość części: 20
Częstotliwość publikacji: raz na 3 dni
Nagrody: 25 pkt. za op.
Status: oczekujący

Zgłoszone wilki:
  1. Aokigahara
  2. Moone
  3. Navri
  4. Torance
  5. Shenvedo Ashe
  6. Winteren 
Świszczą lasy zielone...
Opis: Grupa wilków udaje się na poszukiwania wyjątkowych roślin. Na końcu zapasy zostaną połączone, podzielone i zostaną wyważone określone wcześniej eliksiry. Ich podział jest również zależny od decyzji wilków.
Fabuła: Kai, jako wyrocznia w watasze, zna doskonale rolę jaką grają zioła i eliksiry. Zadecydował, iż zamierza nauczyć sztuki z nimi związanej kilka wilków na wyższym poziomie, niż w szkole. Jednak i to nie obyło się bez komplikacji. Uczniowie omyłkowo wkroczą do gniazda jednego z potworów. Pokonanie go okazało się być również początkiem nabywania nowej, nieznanej dotąd, wiedzy. Czyżby każdy ze stworów był tak naprawdę duszą uwięzioną w pokracznej istocie? Jak jest to możliwe? Na to odpowiedzi muszą poszukać sami...
Organizator: Avrille (Kai)
Wymagania: pisanie op. na min. 50 linijek, w którym odnajduje się rośliny, min. 15 pkt. z każdej umiejętności (prócz mocy)
Wymagana ilość wilków: 6
Przewidywana ilość części: 18
Częstotliwość publikacji: raz na 3 dni
Nagrody: 30 pkt. za op.; końcowo podział uzbieranych roślin i ewentualne wykorzystanie eliksirów na wybranych wilkach
Status: oczekujący

Zgłoszone wilki:
  1. Kai
  2. Yuki
  3. Navri
  4. Leah
  5. Lind
  6. Manahane


Niepublikowane
Podziemia
Opis: Kilka wilków niechybnie trafiło do nieznanych nikomu dotąd podziemi...
Fabuła: Pierwszy wilk udał się rano na spacer z drugim. Ziemia się zarwała w jednym miejscu, a oni spadli w dół. Po ocknięciu się zauważyli, że wyrwa się zarosła, a wyjście nie jest im znane. Siedzieli w kompletnych ciemnościach, bez nawet najmniejszego źródła światła. Trzeci spadł wieczorem, a czwarty kolejnego dnia w okolicach południa. Jak zdołają się dowiedzieć, trafili do nieznanych nikomu korytarzy z czasów II wojny światowej. Jak się stamtąd wydostaną? W jakim celu Niemcy wykopali owe tunele? I czy tym miejscem władają nieznane nikomu magiczne moce?
Organizator: (poszukiwany!)
Wymagania: pisanie op. na min. 40 linijek, min. 15 pkt. z każdej umiejętności (prócz mocy)
Wymagana ilość wilków: 4
Przewidywana ilość części: 20
Częstotliwość publikacji: co 3 dni
Nagrody: 25 pkt. za op.
Status: oczekujący

Zgłoszone wilki:
  1. Yuki
  2. Aoki
  3. Shenvedo Ashe
  4. Leah

Zakończone
(brak)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz