Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

sobota, 14 grudnia 2013

Cd. Selen "Moje życie i jak dołączyłam do watahy cz.5" (cd. Giveros)


- Tak, a co?
- Nic - mruknął
- To, co lubisz najbardziej robić, prócz walczyć - zapytałam
- Polować - rzekł. Widać było, że nie chce już nic o mnie wiedzieć więc...
- Twoje nastawienie do mnie jest perfidne, uważam, że nie mamy o czym rozmawiać - rzekłam urażona
Samiec przewrócił oczami.
Ostatni raz spojrzałam na niego i obróciłam się moim pawim ogonem.

http://2.bp.blogspot.com/-HW0zHpK_oGE/UbtBT2B92lI/AAAAAAAAAp0/Rlo00gSLwew/s1600/oldy_by_xcelestex.png

< Griveros? Dokończ>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz