Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

sobota, 7 lutego 2015

Od Ice "Niczym Pomarańcza" cz.2 (cd. Patty)

- Gdzie ja jestem!? - krzyknęła zszokowana wadera.
- Jesteś bezpieczna - rzekłam ciepło starając się ją trochę uspokoić - Jestem Ice, a ty?
- Patty. - powiedziała. - Dlaczego mnie tu przeniosłaś?
- Ostatnio na naszych terenach pojawiają się nieproszeni goście. Akurat zbierałam w pobliżu zioła, z których robię lekarstwa... - wskazałam na półki z różnymi kolorowymi proszkami i maściami. - kiedy usłyszałam szelest liści. Poszłam sprawdzić co to takiego i śledziłam nieznane mi czarne wilki, aż natknęłam się na ciebie. Postanowiłam cie tu przenieść, bo wątpię byś w "ich" towarzystwie była bezpieczna. - uśmiechnęłam się.
- Też widziałam te wilki. TO nie było miłe spotkanie. - odparła.
- Co się wtedy stało? - spojrzałam na nią zaciekawiona. Wadera rozsiadła się wygodnie, a ja obok niej. Opowiedziała mi, jak to się na nich natknęła i niemal spaliła ich żywcem.
- Dobrze, że nic ci nie zrobili. A tak z innej beczki... skąd ty się wzięłaś na naszych terenach?

<Patty?> 

Uwagi: brak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz