Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

środa, 3 września 2014

Od Tamorayna "Lekcja Uśmiechania cz.6" (Cd. Desari)

Po tym jak odprowadziłem Desari, do zaśnięcia o niej myślałem. "Jej, jak ona ślicznie się uśmiechnęła" myślałem, "Wydaje się naprawdę słodka, na swój sposób" i tak do chwili w której sen zabrał mnie ze sobą. Choć w sumie nie. Widziałem ją także podczas snu. Ten jej delikatny uśmiech. Ohh.... Rano gdy wstałem i zjadłem na śniadanie, poszedłem nad Jezioro. Spotkałem tam Desari. Prawdziwy fart!!
- Cześć. - podszedłem do niej - Jak się spało?
- Hej. Dobrze. A tobie? - powiedziała
- Super. Miałem piękny sen. - westchnąłem z uśmiechem przypominając sobie sen. Nastała chwila milczenia. Po czym wadera weszła do wody. Ja zostałem na brzegu. Zacząłem rozmyślać o przeszłości. Na wspomnienie spadających głazów wzdrygnąłem się. W końcu postanowiłem wejść do wody. Wskoczyłem "na bombę", ochlapując Desari.
- Ej...!!! - krzyknęła
- Oj przepraszam. Bardzo mi przykro. - przepraszałem. Wadera nie odpowiedziała tylko na mnie chlapnęła.

<Des?> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz