Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 3 sierpnia 2014

Od Tauriel "Nie jesteś zdolna do miłości cz.1" (cd. chętny)

Siedziałam samotnie na wysokiej skale spoglądając na wilki krzątające się na dole przepaści. Wataha... Kolejne psychiczne zbiorowisko osobników obu płci, które zrzesza się w jedność, by poznać siebie lepiej, zakochać się, założyć rodzinę i umrzeć w miłości.
- Bzdura... - powiedziałam cicho do siebie.
Może to dziwne, ale niestety (a może stety?) nie potrafię kochać. A przynajmniej tak mi wmawiano. ''Nie jesteś zdolna do miłości. Urodziłaś się, by walczyć i przeciwstawiać wrogą. Każdy nim jest, nie zapominaj o tym. Jesteś żywą maszyną do zabijania. Masz umiejętność mordu, a więc przetrwasz w najgorszych warunkach..." - nadal słyszę słowa swego ojca, tyrana całej mej rodziny. To on musztrował moją siostrę na najlepszego szpiega. Matki nie jestem w stanie sobie przypomnieć. Wymazałam ją z pamięci po tym, jak popadła w nałogi i zakosztowała ludzkiego życia. Uciekła stąd... Ja również to zrobiłam. Żyłam w samotności tocząc walkę ze samą sobą. Podejmowałam ryzykowne decyzje, które czasem wychodziły mi na dobre. Boje się jutra. ''Jutro'' to pojęcie względne, mogę cofnąć się w czasie, lecz ''jutro'' jest nieuniknione. Zatopiona we własnych myślach nie spostrzegłam, że za mną słychać jakieś głosy. Obejrzałam się wolno przygładzając moje czarne, krótkie, proste włosy. Ujrzałam wilki gapiące się na mnie. Wstałam wolno wpatrując się bez skrępowania wprost w oczy wadery na początku. Ona czasem wodziła wzrokiem unikając mego przeszywającego wspomnienia. Nagle ktoś wyrwał się z tłumu podchodząc do mnie.

<Dokończy ktoś?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz