Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 3 sierpnia 2014

Od Damien'a "Nie jesteś zdolna do miłości cz 2" (cd.Tauriel)

Byłem z wilkami na plaży. Śmialiśmy się i bawiliśmy. Moją uwagę przykuła samotna wadera, leżąca na klifie. Sama, kompletnie jak ja. Do mojej pamięci przybyły dawne wspomnienia. Nie chciałem przeżywać tego kolejny raz... Właśnie dlatego chcę spędzać z wilkami więcej czasu. Odszedłem od gromady wilków i wspiąłem się na klif.
- Dlaczego siedzisz tu sama? - zapytałem wadery.
- A nic... Poza tym nie jestem zdolna do miłości. Upss... Zawsze coś powiem nie tak... - odpowiedziała ochrypłym głosem.
- Każdy jest stworzony do miłości, nawet największy tyran. Ja nie dawno też tak myślałem... Powinnaś przemyśleć sprawę... - odrzekłem siadając 3 metry za nią.
- No nie wiem... - wycedziła niepewnie.
- A gdzie moje maniery! Jestem Damien ale mów mi Artemis lub Dami. - odezwałem się jowialnie.
- Ja jestem Tauriel... - bąknęła.
Des'owi chciało się opuścić słońce, a ja przywołałem księżyc.
- Jakbyś chciała coś jeszcze się mnie zapytać przyjdź do mojej jaskini. Jest niedaleko Śnieżnego Lasu - wymamrotałem cicho.

<Tauriel?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz