Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 3 sierpnia 2014

Od Damiena "Nieznajomy cz.2" (cd.Aramisa)

Poszedłem sobie na mały spacer. Nikt mnie nie lubił... Nie mają do mnie zaufania... Taki już nie jestem! Za dużo mam problemów...
- Tak bardzo chciałbym znaleźć moją drugą połówkę! - krzyknąłem tak że aż wszystkie ptaki z tamtejszych w okół mnie drzew, odleciały.
Usiadłem potępiały. Nagle usłyszałem piękny głos. To śpiewała wadera. Głos dobiegał zza krzaków. Odsunąłem je. Tam stała wadera. Widocznie była nowa.
- Hej. Mam na imię Damien. Usłyszałem twój piękny głos i chciałem zobaczyć kto to - powiedziałem miło.
- Jestem... Aramisa... Dzięki... Ale... Wolę by nikt nie słyszał że śpiewam - odrzekła na początku z nieśmiałym głosem.

<Aramisa?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz