Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 3 sierpnia 2014

Od Damien'a "Randka? cz 1" (cd. Desari Valentine)

Wstałem rano i poszedłem na wrzosową łąkę. Tam zawsze rano polowała Desari. Zaczaiłem się w trawie. Z daleka ujrzałem tłustego królika. Zacząłem na niego biec. Ujrzałem Des, też biegnącą na tego samego królika. Zderzyliśmy się, a królik uciekł.
- Ja bardzo Cię przepraszam... Nie widziałem ciebie na początku... - powiedziałem chłodno, ale miło.
- Przeprosiny przyjęte - powiedziała i odwróciła się.
- Poczekaj! - krzyknąłem.
Odwróciła się w oczach miała piekło, bo Desari nie lubiła jak ktoś ją woła. Lubię to piękne piekło w jej oczach...
- Czy ze chcesz Desari pójść gdzieś ze mną ? Może pójdziemy do świata ludzi, albo do różowego lasu  na kolację... - zapytałem z tym samym piekłem w oczach.

<Desari?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz