Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

piątek, 29 sierpnia 2014

Od Damien'a "Randka? cz.5''

Po tym jak Desari mnie prawie udusiła, zniechęciłem się do niej. Jest za bardzo wybuchowa i woli być sama. Ja taki nie jestem. Jestem inny, chociaż teraz... Szukałem wadery doskonałej, ale jej nie znalazłem. Chyba już do końca życia będę samotny. Tiffany próbuje postawić mnie na duchu, ponieważ jednym z jej żywiołów jest życie. Ma dobre porady... Dobrze mieć taką siostrę. Lecz nie zniechecam się do wader. Nadal szukam tej ''wyjątkowej'', choćby trwało to wieczność, nigdy nie odpuszczę. Jedną nawet poznałem... Wygląda tak:

http://darkwolves.blox.pl/resource/wiki.png

Należy do innej watahy, ale też jest czarodziejką, jak ja czarodziejem . Czasem utrzymujemy doskonałe tematy. Cieszę się przynajmniej że mam przyjaciół i rodzinę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz