Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

piątek, 29 sierpnia 2014

Od Tsume'a "Porwani cz. 4" (cd.Damien)

Położyłem uszy, zaskoczony obecności Asai. Zmieniała się kiedyś wraz z moją matką potrafiły rozmawiać i śmiać się dniami i nocami co było ich odbiciem. Moja matka potulna, chłodna i ciemna noc, a Asai upalny słoneczny dzień. Teraz widziałem w niej część swego ojca. Przeraża mnie to, nie wiem co powiedzieć. Milczeniem z lekko uchylonym pyskiem skwitowałem jej rozkaz:
- Damien'a do Klatki Nocy, a Tsume'a do Piekielnego Pokoju!
Damien spojrzał na mnie błagalnie. Nie byłem w sanie nic zrobić.
- Chcę popatrzeć jak cierpią, uciekając od ich prawdziwych duszy.
Dostałem batem z hakami, tak mocno że 2/3 skóry na grzbiecie zostało zerwane. Ryknąłem z łzami w oczach i przez łzy spojrzałem jak przykładają Damien'owi, rozgrzany do czerwoności kawał żelaza. Jego wrzask poruszył całą dolinę. Oby go ktoś usłyszał. Obaj padliśmy na ziemie, jak muchy.
- Matki nie byłyby z was dumne. Jesteście żałośni. Zabrać ich!
Założyli nas równie rozgrzane oborzę i pociągnęli w dwie inne strony.
- Damien wymyśl coś! - krzyknąłem obolałym gardłem.

<Damien?> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz