Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

piątek, 29 sierpnia 2014

Od Tsume'a "Porwani cz 6'' (cd.Damien)

Powoli spadłem z pleców Damien prosto w łapy wrogich wilków wilków. W tym momencie poczułem się jak szczeniak. Wiec zrobiłem coś co kiedyś. Schowałem obolałą głowę w łapach. Pomyślałem o matce i od razu łzy napłynęły mi do oczu.
- Tsuume! - wrzasnął Damien.
- Uciekaj! - krzyknąłem na lecącego w moją stronę Damien'a. Zdezorientowany posłuchał mnie i odleciał na pewną długość. A wokół mnie pojawiało się pole magnetyczne nasiąknięte ogromną temperaturą i ciśnieniem. Wilki nie zważając na nią ruszyły w moją stronę, a pole wybuchło wyrzucając szczątki wilków na wszystkie strony świata. Dałem znak Damien'owi aby mi pomógł.

<Damien?> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz