Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

piątek, 1 sierpnia 2014

Od Tiffany "Niemożliwe cz.1" (cd. Desoto, Damien, Nasari)

Od małego szczeniaka radziłam sobie sama, nie potrzebowałam niczego. Miałam tylko mojego sokoła Rez'iego.
Kiedyś natknęłam się na starego wilka Akelę. Powiedział mi że moimi braćmi są Desoto i Damien. Nigdy podobno o mnie nie wiedzieli, bo matka urodziła mnie w ten sam dzień co moi bracia, ale zostałam uprowadzona przez inne wilki które chciały mnie zabić. I już nigdy mnie od tego czasu nie odnaleziono. Starszy wilk mówił że mieszkają w watasze Magicznych Wilków. Nic nie mówiłam i wyruszyłam w trasę. Wraz z sokołem przebyłam długą  drogę. Wtem weszłam na teren watahy . Był tu wodospad. Podeszłam do niego i napiłam się wody. Usłyszałam szelest. Nagle z krzaków wyskoczyła miła i ładna wadera. 
- Hej - powiedziałam nieśmiało.
- Kim jesteś ? - spytała się mnie.
- Jestem Tiffany. I chciałabym się zapytać czy tutaj są dwaj bracia: Damien i Desoto? - zapytałam miło.
- A ja mam na imię Nasari. Tak znam ich... Mieszkają tu. A czemu pytasz ? - znów spytała.
- To... To... Są moi bracia...- zaczęłam płakać, bo nie zniosłam tego napięcia. 
- Nie martw się. Zaprowadzę Cię do nich. Myślałam , że Desoto ma tylko brata... Zresztą... Chodź za mną. - pokazała mi łapą kierunek.
Poszłam za nią. Nie wiedziałam do powiedzieć braciom jak do nich podejdę... Martwiłam się...
 

<Desoto? Damien? Nasari?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz