Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

piątek, 1 sierpnia 2014

Od Sagriny "Dziwne znalezisko cz.1" (cd. Sora)

Obudziłam się wcześnie, zazwyczaj jak co rano. Chłodny wiaterek muskał moją sierść gdy wyszłam z jaskini. Postanowiłam zapolować, ponieważ burczało mi w brzuchu. Poszłam do lasu. Woń zajęcy poczułam od razu. Tropiłam małe istoty z nosem przy ziemi.
- Są - pomyślałam - Zaraz je dorwę.. - wbiłam pazury w ziemię, ustawiłam pozycję startową. Biegłam za nim, aż go złapałam. Potem go oczywiście zjadłam. Poszłam do parku. Nie było tam nic ciekawego. Słońce grzało co raz mocniej. Po 20 minutach siedzenia w "nudnym" miejscu postanowiłam pójść gdzieś indziej. Nagle moje oczy poraził dziwny blask. Podeszłam do krzaka. Znalazłam tam to:

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR9lmq8xfz1_kmNiZeBsP1zL9cZAirEHq4HQH5ZSfYkncavlUGkPA

- Co to za wisiorek? - powiedziałam sama do siebie po czym zobaczywszy przedmiot wzięłam do i pobiegłam do jaskini. Usiadłam i patrzyłam na przedmiot nie wiedząc co z nim zrobić.
- Co tam masz? - weszła do jaskini Sora
- Patrz co znalazłam! - podzieliłam się nowiną z siostrą

<Sora?> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz