Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

piątek, 1 sierpnia 2014

Lipiec - wyniki

Dziękuję wszystkim za zwiększoną aktywność całej watahy, jesteście cudowni, tak trzymać!. :*
Tak wiem, wkrótce rok szkolny i nie będziecie pisać tyle op.... Ja to wiem, dlatego też jestem tak teraz z Was dumna. Jeżeli we wrześniu i później nadal będzie ponad 100 postów, to będę w siódmym niebie! XD
W samym lipcu napisaliście aż 151 op. i teraz razem dociągnęliśmy do razem aż 533 postów! Niesamowite! ^^
No ale ja nie o tym... Tak jak już wiecie, teraz co miesiąc będę podliczać kto ile napisał op. i kto zostanie Betą, Gammą i Deltą. Co miesiąc one się zmieniają, więc nie cieszcie się za bardzo! Musicie się przyłożyć! X3
A więc przejdźmy do rzeczy:
Desari Valentine - 11 <--- Beta
Desoto - 10 <--- Gamma
Leo/Shadow - 10 <--- Delta +cała jego rodzinka ;)
Percy - 8
Sofferenza Morte - 8
Tsume - 8
Nasari - 8
Alexander - 7
Kai - 7
Dragon - 7
Sofija - 5
Iloriel - 4
Sagrina - 4
Naaz - 4
Sora - 4
Valixy - 3
Katiko - 3
Nari - 3
Onurix - 2
Rafael - 2
Ice - 2
Senari - 2
Anastasia - 2
Cole - 2
Damien - 2
Melissa - 2
Patricia - 2
Ifus - 1
Asuna - 1
Darkness - 1
Saphire - 1
Szira - 1
Tamorayn -1

Ci który napisali poniżej 4 op. powinni się na przyszłość poprawić...
Mam też dla Was złą wiadomość... Niektórzy już o tym wiedzą, ale powtórzę dla niewiedzących: od 4 do 25 sierpnia WMW będzie zawieszona... ;-;
...czyli Bety, Gammy i Delty będą te same na sierpień i wrzesień.
A dlaczego zapytacie? Wyjeżdżam. Tak po prostu. W końcu są wakacje, prawda? No tak. Mam prawo wyjechać, w końcu jestem człowiekiem, który chce się wyszaleć w życiu. Może w dniach 16-17 sierpnia uda mi się wstawić te op., ale nie gwarantuję.
Żeby tak bardzo nie spowalniać bloga, mam dla Was pewną propozycję, którą możecie wykorzystać.
Piszesz op. (powiedzmy że ty to Tamorayn), i piszesz je do np. Nari. Wysyłasz je do mnie i do Nari, a Nari odpisuje na nie czytając poprzednią część na HW i wysyła je mi i do Tamorayn'a lub innego wilka, do którego jest ono zaadresowane.
Wiem, że jak wrócę będę wręcz zasypana wiad. na HW (op.), ale nie przejmujcie się tym. Dam radę.
Czy mam jeszcze jakąś złą wiadomość? Niestety, ale tak. Ale to już wybiegając w przyszłość... Konkretniej do września. Wiecie, szkoła, nauka, lekcje... Koniec uwalania się bezczynie na kanapie. Rodzice tak jak w zeszłym roku ze względu na moje "złe stopnie" (czy 5, 4 a czasem 3 to złe oceny? ;-;) nie zezwalają mi na używanie komputera od poniedziałku do czwartku. Pomyślicie: no to zostaje tylko piątek, sobota i niedziela... Nieprawda! Ja jestem na tyle inteligentna, że od zakończenia lekcji (nwm jeszcze do której będą, ale pewnie do okolic 14, a do domu mam tylko 5-10 min. drogi) do powrotu rodziców (ok. 15:15-16:00) siedzę przy kompie, a przez ten czas powinnam zdążyć wstawić te op., ale czy odpisać to jeszcze nie wiem. Wiem też tyle, że w ciągu roku szkolnego mam więcej weny twórczej. ^^
Porozumiewać się możecie nadal na czacie, nie martwcie się. ;)
Aha, jeszcze jedna sprawa: nie zapomnijcie o mnie i o WMW! Każdy wilk dla mnie jest cenny!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz