Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Od Assuvy "Spotkanie z Ifus cz.1" (cd. Ifus)

Chcąc odpocząć od wiecznych problemów z Asai i Tarą, wybrałem się na spacer. Spacerowałem po Parku w watasze, Wrzosowej Łące a następnie wybrałem się na polowanie do Zielonego Lasu. Szukałem dobrego miejsca na polowanie, ale nie wiem dlaczego nigdzie nie było zwierząt.
Nagle poczułem ciepły wiatr i zobaczyłem biało-niebieską waderę goniącą (na skrzydłach) zająca. Wytężyłem wzrok i poznałem już wcześniej mi znaną Ifus, która razem z Valixy mi pomogły uratować Tarę. Uznałem, że dołączę się do gonitwy. Szybko przegoniłem Ifus, następnie złapałem zająca za uszy i pozwoliłem by Ifus poraniła mu nogi by nie uciekł.
- Cześć, jestem Assuva - przedstawiłem się
- Wiem, poznaliśmy się - powiedziała zająca biorąc za uszy i odchodząc z nim
- Czekaj! - krzyknąłem za waderą
- Co? - zapytała
- Jesteś szybka - przyznałem
- Dzięki - rzekła
- Pozwolisz, że zjemy razem tego zająca? - zapytałem szarmancko

<Ifus, dokończysz?>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz