Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Od Amber " Tak to się zaczęło... cz. 1"

Wtedy gdy przyjeli mnie do watahy byłam strasznie podekscytowana! Ahh... aż tak bardzo że musiałam zawyć. Już po pierwszym spojrzeniu na pewnego wilka, poczułam jakieś ciepło w środku... Pewnego dnia gdy wyszłam z mojej jaskini i napotkałam Blade... To on. To do niego coś czułam, tylko nie wiedziałam jeszcze co...
- Cześć Blade - postanowiłam zagadać...
- Cześć...
- Amber... Jestem Amber... - uśmiechnełam sie życzliwie na co on odpowiedział tym samym
- Więc Amber... Jesteś tu nowa?
- Tak...
- To super! Oprowadzić cie?
- Tak, tak - powiedziłam szczęsliwa
Blade oprowadzał mnie po okolicy i mówił jaką ważną pełni role każdy wilk... To było takie urocze... W ogóle był uroczy.
- Blade musze ci cos powiedzieć... - nagle gdy miałam powiedziec mu co do niego czuje, przyszła Selen...
- Cześć Amber, cześć Blade...

C.D.N.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz