Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Od Amber ''Mój najlepszy przyjaciel - Astea''

Gdy byłam jeszcze szczeniakiem, ojciec obiecał mi, że nigdy nic mi się nie stanie... Pewnego dnia, gdy były moje pierwsze urodziny, dostałam od rodziców jajko... Ale to nie było zwykle jajko. To było jajko orła... Tata powiedział, że jak będę dobrze opiekować się nim, to ono po wykluciu stanie się moim najlepszym przyjacielem... Ojciec się nie mylił... Opiekowałam się jajeczkiem i troszczyłam się o nie. Pewnego dnia z jaja wykluło się pisklę... Od razu poznałam że to dziewczyna. Dałam jej imię Astea. Ojciec kazał jej się mną opiekować aż do śmierci... I tak się stało.. Astea jest moją najbliższą osoba i najlepszą przyjaciółką i będzie nią na zawsze... Co się stało z mamą i tatą? Nieważne....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz