Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Cd. Tara "Moja historia cz.12 (cd. Assuva)


- Patrz jakaś kartka! - powiedział
- Hm... To chyba list.
- Nie wpadłabym na to, wiesz! To od Lejsi. - powiedział zażenowany Assuva
- Czytaj - odparłam zaniepokojona
 
Droga Taro,
 Mam wszystkiego dość.Wyruszam w góry. Nie szukaj mnie. Kocham Cię, Lejsi
 
P.S. Mam nadzieję, że nie długo wrócę.

- O Boże! - krzyknęłam
- Jest tak źle?
- Nie rozumiesz? A jak ją Asai złapie?!
- Biegnijmy po Griveosa. - zaproponował
- Nie! - zaprzeczyłam - Oni się pokłócili. On będzie wiedział co zrobić. Ja jej poszukam na własną rękę. Czy idziesz ze mną czy nie. 


<Assuva?>





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz