Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Cd. Selen "Nasza przyjaźń... cz.46" (cd. Leo/Shadow)

Jakiś gamoń na mnie polował.
- Co ty sobie myślałeś? - zapytałam
- No, wyłoniłaś się dziewczyno z krzaków, myślałem, że to zwierz! - wytłumaczył się szybko
- A nosa nie masz? - zapytałam
- Co ty robiłaś w tych krzakach? - zapytał biało czarny basior po długich chwilach ciszy
- Jestem Selen, zielarka w tej watasze - powiedziałam przewracając oczami.
- Aha - powiedział basior
Skumałam, że dosyć niegrzecznie się odezwałam.
- A ty jak masz na imię? - zapytałam
- Ja Onurix - Rix odparł śmiejąc się
- Wiem, gamoń - Onurix
Basior uśmiechnął się.

< Leo\Shadow dokończ>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz