Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Cd. Leo/Shadow "Nasza przyjaźń... cz.47" (cd. Valixy)

- A ja to ciamajdowaty Leo - powiedziałem
- Leo? - powtórzyła
- Tak, dzienne wcielenie Shadow'a.
- Pierwsze słyszę... - zdziwiła się wadera
- No bo tak mam od wczoraj wieczór.
- Jakim cudem?
- Nie ważne. - zaburczało mi w brzuchu
- A może w końcu na coś zapolujemy? Padam z głodu. - dodałem
Wtedy usłyszeliśmy szelest w krzaczku obok nas. Rix i Selen się przygotowali do skoku, oprócz mnie, bo zdążyłem powiedzieć tylko, zanim skoczyli na biedną Valixy, którą już chwilę wcześniej zauważyłem, bo chciała nam chyba zrobić żart:
- To wilk z naszej watahy... - ale było za późno. Już skoczyli, myśląc, że to nasze śniadanie

<Valixy?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz