Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 22 grudnia 2013

Cd. Onurix "Nasza przyjaźń... cz.43" (cd. Leo lub Kiiyuko)




- Leo, bardzo mi przykro - powiedziałem
Basior cały czas miał spuszczony nos na kwintę.
- A przemiana na noc? Już po zmroku - zawołała Kiiyuko
- Och nie! - zawołał Leo jeszcze bardziej zasmucony
- Leo, bądź pewny nie przemienisz się, za dużo dziś dobrego zrobiłeś. - pocieszyłem go.
Lekko się uśmiechnął.
Staliśmy przed jego jaskinią, jednym zgrabnym ruchem skrzydła, otworzyłem drzwi do jego jaskini.
- Dobranoc Leo - powiedziałem

<Leo, Kiiyuko?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz