Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 1 lutego 2015

Podsumowanie stycznia

  To już kolejny miesiąc istnienia tej oto watahy, bo już styczeń. Jeszcze tylko niecałe 5 miesięcy i będziemy mieli maj, w którym to wataha skończy 2 lata. Wracając do teraźniejszości, a tak właściwie to przeszłości, bo to właśnie mam ten miesiąc podsumować, to chciałam powiedzieć tyle, że w poniższym wykazie mogą być jakieś niezgodności, ponieważ jak wiecie wszystkie opowiadania nie zostały jeszcze wstawione. Nie ma lecz obaw, będą one wliczone do przyszłego miesiąca. To wszystko przez moją tygodniową nieobecność, przez którą to wataha musiała zostać zawieszona.
Co do samych wyników, to nie jest źle, ale mogło być lepiej. 
Mam nadzieję, że przyszły miesiąc będzie lepszy, moje drogie zdolne lenie. ;* 
PODSUMOWANIE STYCZNIA
Wyjaśnienie: Tak jak już wiecie, teraz co miesiąc będę podliczać kto ile napisał op. i kto zostanie Betą, Gammą i Deltą. Co miesiąc one się zmieniają, więc nie cieszcie się za bardzo! Musicie się przyłożyć! X3
A więc przejdźmy do rzeczy:
Leniwa Alfa:
Kiiyuko - 2
--------------
Shaylin - 8 <--- Beta
Telleni - 8
Wissy - 5
Midnight - 4 <--- Gamma
Sagina - 3 <--- Delta
Rose - 3
Astrid - 3
Anuriti - 3
Norwegian - 3
Patty - 3
Lithium Vane - 2
Ajax - 2  
Tamorayn - 2
Kazuma - 2
Percy - 2
Norina - 2 
Valka - 1
Desari Valentine - 1
Rafael - 1 
Sohara - 1
Patricia - 1 

Cynayed - 1 
Tsume - 1
Dante - 1 

Sonia - 1
Yusuf - 1
Lilly - 1
Moonlight - 0
Kai - 0
Jamaya - 0
Ice - 0
Nari - 0
Pearl - 0
Wonders - 0
Nutella - 0
Sora - 0
Vanderus - 0
Eter - 0
Leyanira - 0

Trochę mnie to przeraża, bo ode mnie w tym miesiącu ogólnie licząc przyszły tylko 4 op., a więc i ja muszę się poprawić, i to dużo. TT^TT
Wilki mające napisane mniej niż 3 op. powinny się poprawić (w tym i ja)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz