Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 1 lutego 2015

Od Etera "Pierwszy dzień" cz. 1


Zobaczyłem ją... Nie nawiązuje dłuższych związków, ale jak ją zobaczyłem... To była miłość od pierwszego wejrzenia. Wiedziałem że ma na imię Lithium. Chciałem podejść ale jestem nieśmiały więc najpierw chciałem dołączyć do watahy i ją poznać. Ale to nie o tym historia. Poszedłem się zapytać czy mogę dołączyć. Odpowiedzieli mi że nie przyjmują nowych, ale moja siostra zarezerwowała mi miejsce. Więc mnie przyjęli. Na początek chciałem odnaleźć się w watasze. Chodziłem i się rozglądałem. Zapoznałem się z terenami watahy.
Wieczorem poszedłem się przejść poza watahę, jak to zwykle robiłem. Napotkałem jakieś wilki, ale nie wyglądały przyjaźnie.
- Kim jesteście? - zapytałem z powagą.
- My jesteśmy wilkami z sąsiedniej watahy. - odpowiedzieli
- Nic ci nie zrobimy. - powiedział jeden z nich.
- Nie okłamiecie mnie. - Odpowiedziałem
- Niby czemu, młody? - powiedział chyba ich szef.
Ja na to:
 - Nie doceniacie mnie. I nie jestem młody. - warknąłem
- To co niby potrafisz? - jeden się zapytał się ze śmiechem
- Oj dużo.
I nagle szef ich powiedział do swoich:
- On coś kombinuje, uważajcie.
Nagle inne jego wilki zaczęły wyć z bólu
Szef ich powiedział:
- Nie wygłupiajcie się przecież on tylko stoi. - i warknął na mnie, nie wiedząc że jestem eterycznym i mogę sprawiać ból psychiczny.
I niektórzy pouciekali. Zostało ich jeszcze trzech.
Nie spodobało się to im.
Chciałem odejść ale zagrodzili mi drogę. Powiedziałem:
- Czego jeszcze chcecie?
-Jak żeś to zrobił? - Odpowiedział jeden stojący na boku.
- Magia... - odpowiedziałem z sarkazmem.
- Pytam na serio. - powiedział.
- Jestem innym wilkiem niż wy.
- Jakim niby? - dopytywali się ciągle
- Eterycznym! - Odpowiedziałem z warknięciem.
Z powagą odeszli. Wtedy zrozumiałem że to początek nowej przygody. Zgłosiłem się później do konkursu "W Poszukiwaniu nowych terenów".

<C.D.N.>

Uwagi: Po wypowiedziach nie piszemy "/", tylko "-", np. zamiast:  "- Kim jesteście? / zapytałem z powagą." pisz: "- Kim jesteście? - zapytałem z powagą.".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz