Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 1 lutego 2015

Od Ajaxa "Hades" cz. 18 (cd. Rose)


Już zaraz znaleźliśmy się na miejscu. Zacząłem rozglądać się dookoła, obserwując dziwne miejsce, w którym się znajdowaliśmy. To było okropne. Czuję, że będę miał po tym koszmary.
- Chodźmy. – Zdecydowała Rose. Nie będę się sprzeciwiał. Korytarz jakby nigdy się nie kończył. Szliśmy tak długo, że aż się zmęczyliśmy. Jednak nadzieja powróciła, gdy ujrzeliśmy dziwne światełko na końcu tunelu.
- Czy zginęliśmy? – Chciałem się upewnić.
Na szczęście jeszcze nie. Ale mogło stać się to w każdej chwili. Jeśli Liferia nas dopadnie, nie będę zadowolony, Rose zapewne też. Mimo przerażającego otoczenia zamachałem ogonem, a na moim pysku pojawił się lekki uśmiech. Poszliśmy dalej. Światło było coraz to bliżej z każdym krokiem. Troszkę, tak troszeczkę się jednak bałem. Cały czas pamiętałem tę głowę wilka, straszny uśmiech Liferii...
Nagle chwilowo oślepiło mnie światło. Chyba wyszliśmy z korytarza.

<Rose?> 

Uwagi: Wszystkie Twoje op. są tak samo krótkie. Postaraj się pisać dłuższe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz