Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Od Sagriny "Żadana sensacja cz.6" (cd.Ajax, Anuriti)

Popatrzyłam ze zdziwieniem na basiora.
- Nowe perfumy? - uśmiechnęłam się
Ajax nic sobie z tego nie robił, śmiał się z wypadku basiora. Ja próbowałam zachować powagę.
- Idź się umyć, chyba nie zamierzasz tak chodzić po lesie? - zapytałam zaciekawiona
- E.. Ona ma rację - powiedział Ajax.
- Ciebie się nie słucham gburze - otrzepał się, po czym brud spadł na Ajaxa
- Tu du.. - nie dokończył, bo mu przerwałam
- Przestań to robi się żenujące, idźcie się już wykąpać. - przewróciłam oczami - chodźcie do wodospadu - basiory podążyły za mną
***
Gdy byliśmy już przy wodzie, położyłam się na lekko wilgotnej skale i kazałam im się pozbyć tego wstrętnego zapachu. Byli w wodzie, a Anu jak zawsze sobie żartował i ochlapał Ajaxa wodą. Basior nie wytrzymał i podtopił przeciwnika.
- Chłopaki dosyć już! - rzuciłam w nich kulą z ognia
- Ej spokojnie piękna - dodał Anu
- Zaraz ci te oczy wydrapie - zagroziłam mu, ale to nie było na poważnie
Miałam wielki ból w sercu po stracie Dragona, kochałam go najmocniej jak tylko się da. Nikogo nigdy tak nie pokochałam, a on zostawił mnie. Łamiąc mi przy tym serce. To serce już nigdy nikogo nie pokocha. Położyła łeb na łapach i patrzyłam w niebo. Przypomniały mi się te piękne chwile, które spędziliśmy razem. I już nigdy się nie powtórzą..

<Ajax? Anuriti?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz