Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Od Cynayeda "Czy to już?" cz.5 (cd. Kiiyuko)

Wpadłem do jaskini Kii po to by jej się o coś zapytać. Obudziła się tak szybko, że omało się nie walnęła o ścianę.
- Witaj...
- Hej Cyndy. Co tutaj robisz? - zapytała jeszcze lekko zaspana.
Zawachałem się czy jej to powiedzieć. Potem moje myśli zawalił obraz Rafaela, jak na mnie patrzy, a potem zabija z powodu Kii. Mówić czy nie mówić? Więc pomyślałem: ,,Drugi raz nie będziesz miał szanszy. Odwagi!". Powiedziałem trochę nieśmiale: 
- Kiiyuko, wyjdziesz za mnie?
 
<Kiiyuko?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz