Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 20 lipca 2014

Od Desoto "Nowy wilk cz.1" (cd. chętny)

Z mojej rany sączyła się krew. Właśnie zauważyłem że wkroczyłem na teren innej watahy.
- Ale czy oni mi pomogą? - pomyślałem w myślach.
Nagle do mnie podeszła wadera.
- Na pewno jest alphą - odpowiedziałem w swojej głowie.
Potem pewnie do mnie powiedziała:
- Kim jesteś nieznajomy?
Trochę się zawstydziłem ale nabrałem pewności siebie i odrzekłem :
- Mam na imię Desoto. Jestem ranny. Zaledwie 2 dni temu walczyłem o dobro z moim złym bratem. Nagle uciekł, ale pragnął zemsty. Czy mogę na razie zostać w waszej watasze? Czy możecie mi pomóc z moją raną? Nie mam mocy uzdrawiania.
Alpha powiedziała:
- Dobrze możesz zostać. Myślę że spodoba Ci się w naszej watasze. Teraz zajmą się tobą medycy. Zaprowadzę Cię do jaskini.
Po chwili znaleźliśmy się pod wielką jaskinią.
Podeszły do mnie nie znajome wilki, ale uzdrowiły mnie magią.
- Masz na imię Desoto, tak? - powiedziała biało-niebieska wadera.
- Tak, a ty ? - zapytałem
- Ja mam na imię Ice. Uzdrowiłam Cię, ale musisz jeszcze poleżeć - miło odpowiedziała.
- Bardzo Ci dziękuję - odrzekłem.
Potem wyszła z jaskini.
Po długiej drzemce podeszła do mnie Alpha.
- Moja Droga, czy mogę zostać w waszej watasze na dłużej? Jesteście tacy mili! - powiedziałem
- Mów mi Kiiyuko. Oczywiście że możesz - odpowiedziała.`
- Dziękuję Ci - rzekłem cicho

<chętny?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz