Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 20 lipca 2014

Od Desoto "Magiczna Jaskinia' cz.1" (cd.Kai/Tsume/Ice/Nasari/Naaz)

Był ładny letni poranek. Właśnie ledwo co wygramoliłem się z leża. Na dworze  spotkałem Kai'a, Tsume'a, Ice, Nasari i Naaz'a.
- Hej, co u was ? - zapytałem.
- Hej. Dobrze. Właśnie idziemy do Żółtego Lasu. - powiedział Tsume.
Zgodziłem się i pobiegłeś za nimi. Las wyglądał pięknie! Chociaż było lato, liście w tym lesie były koloru pomarańczowego. Weszliśmy na tamtejszy most i patrzeliśmy na płynący w dole malutki strumyk.
- Tu jest pięknie ! - dodała Nasari.
Zarumieniłem się, bo czuję coś do niej. Moja relacja z Nasari się polepsza. Nagle usłyszeliśmy dziwny głos.
-
 Tutaj, tutaj - mówił tajemniczy i straszny głos.
Poszliśmy za nim. Potem doszliśmy do plaży. Szło na nas gigantyczne tsunami! Nagle przed nami pojawiło się kryształowe serce ze starej legendy. Po kilku minutach obudziliśmy się w magicznej i tajemniczej jaskini.
- Co się stało?! - krzyknęła Ice.
Ale tylko ja znałem rozwiązanie tej zagadki...

<Kai/Tsume/Ice/Nasari/Naaz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz