Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 20 lipca 2014

Od Kiiyuko "Obcy cz.4" (cd. Naaz lub Ice)

- A więc tak to wygląda... - mruknęłam, gdy skończył swoją opowieść - Chcesz dołączyć do watahy, jeżeli dobrze zrozumiałam.
- Tak, o ile jest to możliwe.
- Zgoda. Może jest ci potrzebna pomoc medyczna?
Spojrzał na swoje ciało, a potem na mnie i odparł:
- Na to wygląda.
- Poczekaj tutaj chwilkę, ja pójdę po Ice, czyli naszą lekarkę.
- Dobrze.
Po krótkich poszukiwaniach wadery, odnalazłam ją i powiedziałam:
- Ice, pacjent do ciebie.
- Co się stało i komu?
- Mamy nowego, pokaleczonego basiora we watasze. Mogłabyś się nim zająć?
- Jasne. Gdzie on jest? - zapytała poważnie.
- W mojej jaskini.
- Ok. - odparła i poszła żwawym krokiem do Naaz'a.

<Naaz? Ice?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz