Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 20 lipca 2014

Od Tsume'a "Magiczna Jaskinia' cz.2" (cd.Kai/Ice/Nasari/Naaz/Desto)

Stałem na wylocie jaskini.
- Szlag! - patrzyłem ja reszta powoli wstaje.
Desoto podszedł do niego. Próbował wyjść, ale pole siłowe odepchnęło go siedem metrów w tył. Przeklnął pod nosem.
- Musimy coś zrobić, aby nas jaskinia wypuściła.
Przewróciłem oczami.
- No coś ty? Geniuszu jak to odkryłeś?
Spiorunował mnie wzrokiem i zaczął warczeć. Udawałem, że się boje.
-Jestem od ciebie lepszy.
-Żebyś się do k***y nędzy nie zdziwił - warknąłem. Lekko podkulił ogon.
- Chłopaki spokojnie - zaczęła nas uspokajać Ice.
Stanąłem obojętnie, najchętniej tego pysznego d*pka bym zgębił, ale dam mu na tą chwilę spokój.
- Dziewczyny, Kai i Naaz idziemy, a ty? - patrzyłem na niego jak na debila.

<Kai/Ice/Nasari/Naaz/Desoto? brak weny ;-;> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz