Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

czwartek, 19 grudnia 2013

Od Ifus "Klątwa czy przeznaczenie cz.1" (cd. Blade)


Nigdy nie myślałam, że to powiem ale myślę o zmienieniu watahy. Męczy mnie to od kilku tygodni. Nie wiem co mi przyszło do głowy skoro tu jest miejsce i chcę tu zostać ale z drugiej strony chce jakiejś odmiany. Nie wiem co zrobić. Zaprzyjaźniłam się już prawie, że ze wszystkimi. Jeśli odejdę a nikt mnie nie będzie chciał? Ta myśl mnie zaczyna dołować bo nie chcę znowu być sama. Poszłam więc się przejść i po drodze natknęłam się na Blede'a.
- O co chodzi Ifus?
- Nic takiego, a nawet jeśli to wolę tego nikomu nie mówic.
- Pamiętaj, że mi możesz powiedziec wszystko. Wal śmiało.
- Bo od pewnego czasu myślę o zmianie watahy... Wiem, że to głupie, bo mi tu jest tak dobrze.
- Co? Chcesz od nas odejść?
- Nie, tylko chcę jakiejś zmiany. Jaka ja jestem głupia...
- Nie... Nie jesteś, tylko nie wiesz co zrobić. Ja na twoim miejscu tez bym nie wiedział, co robic.
- Powiesz o tym Kii?

<Blade?>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz