Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

czwartek, 19 grudnia 2013

Cd. Onurix "Nasza przyjaźń... cz.23" (cd. Kiiyuko)

Kiiyuko nie wiedziała, jak założyć naszyjnik. Roześmiałem się. Mimo, że moim żywiołem jest magia, nie użyłem jej. Oczywiście mam dosyć spore łapy, więc dziwnie to wyglądało, założyłem waderce naszyjnik, zapiąłem.
- Dziękuje - rzekła
Waderka ziewnęła.
- Zmęczona? - zapytałem
- Trochę - odparła
Po chwili założyłem czarny naszyjnik na moją szyję, wyróżniał się, spode mojego białego futra.
Moje zranione skrzydło przytuliło moją przyjaciółkę.
- Żegnamy się? - zapytałem

<Kiiyuko, dokończysz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz