Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

czwartek, 19 grudnia 2013

Cd. Assuva "Moja historia cz.3" (cd. Tara)

- Dziękuje, z całej tej radości zapomniałem zapytać jak się nazywasz?
- Jestem Tara - odpowiedziała wadera
- Assuva, miło mi - podałem jej łapę
Potrząsnęła moją łapą, uśmiechając się szeroko.
- A więc lubisz polować, tak? - zapytałem
- Tak, a ty? - odparła
- To moje ulubione zajęcie, może zapolujemy razem? - zapytałem ponownie
- Możemy - rzekła
Ukryliśmy się w krzakach, czekaliśmy z już długi czas na jakieś zwierzęta.
Po chwili wadera zapytała się:
- Ile masz lat?
- Trzy, tak właściwie trzy i pół
- Ja mam 2 lata - odparła
Uśmiechnąłem się.
- Co? - zapytała
- Opowiedz mi coś o sobie, mamy czas i tak ''obiadek'' nie przyjdzie za szybko - zaśmiałem się

<Taro, zechcesz dokończyć?>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz