Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

czwartek, 2 lipca 2015

Podsumowanie czerwca

Oto pierwsze wybory Bety, Gammy i Delty oraz comiesięczne podsumowanie od lutego!
 Tak, trochę czasu minęło, ale jak wiecie nie robiłam podsumowania marca, kwietnia i maja, gdyż stwierdziłam, że nie ma to większego sensu. Dlaczego? A no dlatego, że aktywność była marna, co można zobaczyć w archiwum bloga: marzec - 33 op., kwiecień - 25, maj - 12. Niby mogłabym przeprowadzić to podsumowanie w marcu, ale mimo wszystko i tak stwierdziłam, że to nadal za mało. Nawet już nie wiem, dlaczego tak zadecydowałam, a nie inaczej. Ah, skleroza. Wracając do samego podsumowania czerwca: odbyło się odświeżenie watahy, dzięki któremu byłam zmuszona wyrzucić 10 wilków. Zrobiło się miejsce dla nowych członków... i słusznie, bo to głównie oni zapełniają tę stronkę. Nie mówię tu oczywiście o starych bywalcach źle, bo jak wiadomo ja również jestem wśród ich grona (poczułam się tak staro...). Dalej... dodane zostały umiejętności, które już kojarzy chyba każdy z Was. No i ostatnia, chyba najważniejsza rzecz: mamy nową Alfę! Kiiyuko przeszła sobie na emeryturę, a Rafael... no cóż... polecam Wam przeczytać serię op. pt. "Łzy beznadziei".

Wykaz op.:
Leniwe Alfy:
Kiiyuko - 2
Rafael - 3
Suzanna - 5
-------------------------
Mizuki - 9
Astrid - 5 <-- Beta
Ripple - 4
Blue - 3
Lithium - 2 <--- Gamma
Nari - 2 <--- Delta +partner
Mack - 2 
Yuki - 2
Shayd - 2
Syriusz - 2
Yui - 2
Desari - 1
Dante - 1
Toboe - 1
Moon - 1
Kalona - 1
Midnight - 1
Youmiko - 1
Vicky - 1
Idonna - 1
Sohara - 0
Valka - 0
Kazuma - 0
Yusuf - 0
Percy - 0
Ice - 0
Sora - 0
Kai - 0
Tsume - 0
Za zostanie Betą dostaje się 15 SG i 40 pkt., Gammą 10 SG i 30 pkt., a Deltą 5 SG i 20 pkt.


Tradycyjnie: wilki, które napisały mniej niż 2 op. powinny się poprawić. Jak Wam wiadomo w dniu 30 czerwca pojawiały się op. tylko i wyłącznie od Rafaela i Suzanny. Dlaczego? A no dlatego, że mi pisanie op. zajmuje tyle czasu, że nie mam czasu wstawiać innych, a byłam tak zajęta, że nie miałam na to czasu. 
No i jeszcze jedna sprawa. Czy ktokolwiek zastanawiał się, dlaczego akurat 30 czerwca Suzanna miała zostać Alfą, a nie w żaden inny dzień? Otóż to zagadka dla Was. Osoby które wiedzą niech nie mówią pozostałym (Tsu, Nari, Rafi). Niech będzie jakaś sprawiedliwość. Chcę Was sprawdzić. Dla osób, które podadzą prawidłową odpowiedź czeka mały upominek. ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz