Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

sobota, 14 marca 2015

Od Dakara "Dołączenie" cz.1 (cd. Leyanira)

Płynąłem tuż pod powierzchnią wody. Padał deszcz i na tej wysokości podwodną ciszę przeszywał przyjemny szum. Przed oczami przemknęła mi ryba, którą po chwili już jadłem w jakiejś głębinowej jaskini. Zamierzałem jeszcze dziś dostać się na teren WMW. Jakiś czas temu dołączył tam mój syn, by odnaleźć Leyę. Po najedzeniu się popłynąłem prosto na południe. Wypłynąłem na brzeg i zmieniłem formę na zwykłą. Pobiegłem przed siebie. Czuć było już inne wilki. Bez ostrzeżenia pojawiła się przede mną mała polana. Wpadłem na szczeniaka.
- Tata! - Krzyknął, zanim zdołałem się podnieść. - Zostaniesz?
- Chyba tak. - Uśmiechnąłem się. Miałem już dość, że wszyscy oskarżali mnie o śmierć partnerki - Loreline. Tutaj nikt o niej nie wiedział, więc będę miał spokój. - Czy... Leyanira...
- Ona jest tam - Pokazał łapą skraj łąki. Nox odskoczył w krzaki, zanim Leya go zobaczyła. Musiałem powiedzieć jej to sam.
Nox uśmiechnął się do mnie z kryjówki. Zbliżyłem się do mojej córki ostrożnie, by jej nie wystraszyć. Szykowała się do ucieczki, ale rzuciłem szybko.
- Witaj Leyo. Jestem twoim ojcem.

<córko?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz