Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 31 sierpnia 2014

Od Saphire "Poszukiwania cz. 3" (cd. Tsume)

Siedziałam przy wejściu do jaskini i czekałam, aż burza minie. Przy okazji oglądałam również pioruny. Po jakimś czasie zasnęłam.
***
Śniła mi się moja rodzina. Byłam tam ja, moi rodzice, babcia i jakaś niebieska wilczyca. Domyślałam się, że była to moja ciocia. Wszyscy byli szczęśliwi, lecz po jakimś czasie ciocia i babcia zniknęły. Po chwili moi rodzice również zniknęli, a mnie zaczęły gonić czarne wilki. Nagle przede mną stanęła moja ciocia, a złe wilki zniknęły.
***
Mój sen niestety się skończył. Gdy się obudziłam, spostrzegłam, że burza też się zakończyła.
- To którędy do mojej cioci?

<Tsume?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz