Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 31 sierpnia 2014

Od Patricii "Wspólne polowanie cz. 2" (cd. Asuna)

Podczas polowania. Zobaczyłam jelenia zmieniającego się w szarego wilka ze skrzydłami, zielonym wzorkiem na pysku, grzywką kończącą się w kolorze zielonym i zielonym kryształkiem na szyi.
- A ja Patricia - przedstawiłam się - Yyy... Eee... Jak ty... to... yyy... Zrobiłaś że najpierw byłaś jeleniem, a teraz jesteś wilkiem? - jąkałam się
- Dzięki żywiołowi Izluzji. - wyjaśniła z uśmiechem.
- Aaaa... - zrozumiałam. Następnie nastąpiła chwila milczenia, po której mi i Asunie zaburczało w brzuchach. Zaśmiałyśmy się i wzięłyśmy się za jedzenie. Kiedy skończyłyśmy Asuna powiedziała:
- Jadłaś tak szybko, że aż uszy ci trzęsły!
- A tobie to nie?! - uśmiechnęłam się.
- No nie wiem... Nie próbowałam zaglądać na uszy jedząc. - uśmiechnęła się promiennie. - Wiem, za to że tobie tak, jakby było trzęsienie ziemi
- No na pewno - powiedziałam z zadziornym uśmiechem - Hmm... Może pójdziemy nad wodę? Co ty na to? - spytałam
- Spoko. - zgodziła się. Ruszyłyśmy nad jezioro, kiedy doszłyśmy wskoczyłam do wody ochlapując Asunę.
- Toś ty taka? - spytała As ochlapując mnie wchodząc do wody. Zaczęłyśmy się bawić w wodzie jak małe szczeniaki. To ochlapując się, to znowu pływając na wyścigi. Na koniec wyszłyśmy na brzeg, by odpocząć.

<Asuna?> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz