Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 31 sierpnia 2014

Od Damien'a "Porwani cz 7'' (cd. Tsume)

Podleciałem do Tsume'a. Usiadłem koło niego i spróbowałem uleczyć. Wszystko na nic. Potrzebował pomocy. Nad naszymi głowami przeleciał... MÓJ BRAT?! Była tam też Sora i Tiffany.
Gdy zobaczył w jakim jesteśmy stanie podbiegł do nas.
- Musimy ich stąd zabrać! - krzyknęła Sora.
- Już niedługo Tsumku! - złapała Tsume'a za łapę Sora.
Wszyscy oprócz Tsu, wytworzyliśmy barierę dzięki której od razu mogliśmy się znaleźć na terenach naszej watahy. Udało nam się. Przeniosło nas na plażę. Czekała tam już Ice. Podbiegła do Tsume'a i pomogła.
*******
Rano odwiedziłem go. Był cały posiniaczony i wyglądał jak mumia.
- Trzymasz się? - zapytałem.
- Tak - odpowiedział a potem zasnął.

<Tsume?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz