Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 13 lipca 2014

Od Sofiji "Odnalezienie cz.1" (cd. Leo/Shadow)

7 dni które już jestem w watasze i dopiero po raz pierwszy jestem na spacerze. Spróbowałam latać, lecz był niestety bardzo silny wiatr i wywiało mnie gdzieś daleko po za teren watahy. Uderzyłam w drzewa i spadłam na ziemię i poczułam, że złamałam skrzydło. Na dodatek gdy chciałam się podnieść zaczęło padać. Poszłam przespać się do pustej jaskini, którą znalazłam w pobliżu. 
Nagle się ocknęłam i zobaczyłam kontem oka jakiegoś wilka, który wchodzi do mojej jaskini. Udawałam, że śpię. Ku mojemu przerażeniu zobaczy mnie mnie i powiedział ze zdumieniem:
- SOFIJA?!
- Eragon?! - odparłam, gdy poznałam go po głosie i od razu spojrzałam na niego.
- Kochanie kiedy myśmy się widzieli?
- Dosyć dawno. Wiesz, mamy syna - Sambo.
- CO?! Jak wspaniale, kochanie. Postaram się, żebyś zobaczył go jak najszybciej. 
- Na razie mam złamane skrzydło i muszę się wyleczyć. Jak się tu znalazłeś?
- Uciekłem od ojca, by ciebie znaleźć.
- Kocham cię. - powiedziałam.
I nagle w jaskini pojawił się jakiś basior z watahy i wyglądał na wściekłego. Był to Leo/Shadow.
 
<Leo/Shadow?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz