Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 13 lipca 2014

Od Sofferenzy Morte "Nowe wcielenie cz.1" (cd. chętny)

- Matko, wzywałaś mnie?
- Owszem.Wyruszysz dzisiaj do wrogiej nam watahy, prowadzonej przez Kiiyuko.
- Kogo mam zabrać ze sobą?
- Wyruszysz sama.
- C...c...co?!
- Masz ich szpiegować, a sama masz większe szanse, że nikt Cię nie pozna.
- Dobrze matko.
Zbierałam się do drogi,kiedy moja matka mnie zatrzymała.
- Zaczekaj, oto dar ode mnie.
Poczułam ból w głowie i straciłam przytomność.
***
Obudziłam się w jakimś lecie,w mojej nowej, okropnej postaci. Na szyi miałam zawieszony naszyjnik, potrzebny mi do kontaktowania się z moją matką.

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhFrve4V_06Qhr-STF8Zc0Q36Q06eFhc_gWHvAARaRMCyW_2Fp-wahiNFHqF0NuIvbc7ahJ0XqOa8jfrms1b2pjTjCWDLGFPb4i4C_ms1bfoCkheOn04YlJVj4DLhDk-BDnu5Gfs2UA60Qg/s320/kyinra_by_lunarieen-d49mrgw.jpg



Postanowiłam poszukać watahę, w której miałam zamieszkać. Nagle wpadłam na jakiegoś wilka.
- Uważaj jak leziesz! - powiedziałam.

<Ktoś chętny?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz