Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 13 lipca 2014

Od Ifus "Dzień inny niż wszystkie cz.1" (cd. Annie)

Dzisiaj jakoś tak dziwnie się czuję: niby jestem wesoła ale wszystko mnie drażni, spałam 17 godzin ale jestem śpiąca... Nie wiem dlaczego, ale nie jadłam przez 3 dni, ale nie jestem głodna. To wszystko jest pokręcone tak, jak miękki kamień. Postanowiłam iść w góry, bo stwierdziłam, że wycieczka dobrze mi zrobi. Myślałam przez aż 3 godziny po kogo mogę iść, bo jednak zawsze w grupie raźniej... W końcu postanowiłam, że pójdę po Nari. Nie pamiętam tylko, gdzie ona mieszka, więc chodziłam po całym terenie watahy i sprawdzałam każdą jaskinię jaką minęłam... I tak jej nie znalazłam, więc zapytałam kogoś gdzie ona mieszka, i tak nie dowiedziałam się tego, czego chciałam. Odpuściłam sobie, więc poszłam po Annie, kiedy szukałam domu Nari. Zapukałam w kamień, czy co to tam było...
- Hej! Idziesz w góry?

<Annie?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz