Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

środa, 9 lipca 2014

Od Percy'ego ''Dołączenie do watahy i moja historia [Sofija] cz.2'' (cd. Sofija)

Idąc do swojej jaskini, dość zniszczonej i zaniedbanej, bo dopiero co się wprowadziłem, oglądałem okolice. Terenów dokładnie jeszcze nie poznałem, a ciągle czułem się jak ''nowy''. Niczego nie świadomy wszedłem bez skrępowania do środka jamy doznając szoku. W mroku zaświeciła się para jasnych oczu. Nie ruszyłem się z miejsca. Wpatrywałem się w nie. Zaczęły się do mnie przybliżać, aż w końcu ujrzałem białą samice. Podniosłem lekko brwi do góry.
- Witam... - zacząłem cicho. - Któż zawitał w me skromne progi? - zapytałem stojąc niczym posąg.

<Sofija? Nie wiedziałam co odpisać D:>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz